V návaznosti na ukázku hry v rámci Summer Games Fest Show minulý týden se objevily nové podrobnosti o Elden Ring, včetně délky hry, příběhu, oblastech, bossech a dalších.

Vysoce očekávaný titul FromSoftware minulý týden konečně obdržel trailer spolu se sadou screenshotů a dalších informací o online režimu hry. V rozhovoru pro japonský magazín Famitsu herní ředitel Hidetaka Miyazaki prozradil o hře více detailů.

Když byl dotázán na cíl, který s Elden Ring má, Miyazaki řekl, že chce hráčům přinést vývoj série Dark Souls, který bude sloužit jako základ pro to, co chce studio s budoucími hrami vybudovat. „Cílem této práce„ Elden Ring “je v kostce vývoj královské cesty série„ Dark Souls “,“ řekl režisér Famitsu (přeloženo pomocí Google Translate).

„Chtěli jsme přivést know-how, které jsme kultivovali při výrobě série, jako je akce, design úrovně i budování příběhu pomocí sbírání různých fragmentů stejně jako v Dark Souls. Ovšem proti hrám v Souls sérii budeme mít mnohem vyšší míru volnosti.

Pokud jde o dobu hraní hry, Miyazaki uvedl, že odhaduje, že hráči budou k dokončení hry potřebovat zhruba 30 hodin, aniž by podnikli příliš mnoho vedlejších cest. Hovoříme-li o Boosech ve hře, ředitel hry uvedl, že jich bude omezený počet, přičemž někteří budou pro hráče volitelní.

Přečti si  Sony začíná diskutovat o možnosti uvedení Helldivers 2 na Xbox

Hlavní body rozhovoru pro Famitsu shrnul uživatel Redditu „AidThisFellowUser“. Níže najdete tento příspěvek s nejdůležitějšími body:

  • George RR Martin sepsal kostru pro svět Elden Ring, zbytek vytvořil FromSoftware
  • Elden Ring je základem pro to, co chce FromSoftware vybudovat s budoucími hrami
  • Příběh a vzhled hlavní postavy staví hráč, na rozdíl od Sekira.
  • Tato hra bude mít způsob, jak hráče přivést k cílům úkolů, nemusíte se jimi řídit.
  • „Počet bossů ve hře bude omezen,“ hra bude mít volitelné bossy.
  • Hráči postaví příběh sbíráním fragmentů jako v Dark Souls
  • Šest hlavních oblastí, které fungují jako odlišné dungeony ovládané polobohými postavami.
  • Tato hra má hlavní hub / město.
  • Stejný herní systém pro Dark Souls aplikovaný na Open World
  • Můžete si přivolat „spiritual body“, které vám pomůže v boji (vyvolávací systém). Spirity lze sbírat a vybavovat se jimi jako předměty. Existují různé druhy duchů (používejte je k útokům, jako návnady, k obraně atd.). Duchové mohou být vylepšeni a jsou zde také docela zbyteční duchové s jinými vlastnostmi.
  • Hra bude mít několik zakončení
  • Hra bude mít mnohem vyšší stupeň volnosti než předchozí hry
  • Bojová umění z Dark Souls III se vrátí, ale nejsou fixována na zbraň (~ 100 technik)
  • Můžete si být jisti, že Elden Ring dorazí v den vydání.
  • Tato hra bude mít podporu pro více hráčů (4 hráči) během průzkumu v otevřených polích (ale nejste schopni jezdit na koních v multiplayeru).
  • Elden Ring bude více „zvládnutelný“ díky mnoha různým možnostem, které má hráč během průzkumů světa a setkání, ale stále existuje mnoho tvrdých nepřátel.
  • Poškození při pádu je nízké, aby udržovalo průzkumníky motivované.
  • Existuje mapa světa – ale skutečné dungeony mapu nemají.
  • Hra bude mít systém řemesel s materiály
  • Miyazaki odhaduje, že doba hraní je kolem 30 hodin „bez přílišných bočních výletů“.
  • Asynchronní prvky pro více hráčů z Dark Souls se vracejí; můžete (zjevně) nastavit skupiny a dát jejich zprávám / mrtvým tělům atd. vyšší prioritu.
  • Hra má systém klíčových slov
Přečti si  Tvůrci Kingdom Come Deliverance 2 říká, že souboje budou přístupnější, a vysvětlují, proč hra stále používá CryEngine

Elden Ring vychází pro C, PS5 / PS4, Xbox One a Xbox Series S | X 21. ledna 2022.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno