Jedním z největších a nejzajímavějších oznámení letošní E3 byla zcela nová IP od BioWare Anthem, která byla údajně představena na nové konzoli Xbox One X

Na tuto ukázku i následné představení gameplay se zaměřil server Digital Foundry, který tvrdí, že hra bude po vzoru Destiny, Watch Dogs, Rainbow Six a dalších před vydáním značně downgradována a že video, které bylo prezentováno bylo předem naskriptováno a speciálně připraveno právě pro hype prezentaci na E3.

Digital Foundry připomíná i fakt, že vývojáři oznámili, že se jedná o pre-alfa 4K gameplay ukázku, která byla prezentována v reálném čase.

Ukázka hry podle všeho neběží v nativním 4K, což podle serveru minimálně dokazují textury v pozadí, které jsou prapodivně rozostřené a ve stínech je jen polovina pixelů. Navíc ve videu je i patrné, že ukázka má dynamické rozlišení podobně jako Mass Effect Andromeda a běží v 30FPS což dokazuje zpomalení videa na 50% původní rychlosti, kde je i viditelné doskakování detailů během pohybu.

Přečti si  Evakuace započne v červnu

Další věcí, která zcela jistě dle serveru ve finální podobě nebude samozřejmostí jsou volné přelety nad zvířaty během průzkumu otevřeného světa, protože hadware, kterým konzole a to včetně XOX disponují by to zkrátka neutáhl. Neříkají ovšem, že ve finále nebudou i v této konkrétní pasáži, která může být ve hře do jisté míry předskriptována a hráč jí bude nucen projít a užít si tak onen wow efekt, jež jistě nabízí.

Další zajímavostí je prý mimika postav, která je podle Digital Foundry v ukázce rovněž upravená a podobných detailů a pochybností je ve videu ještě celá řada.

I přes to vše server udává, že i po downgradu, pokud nebude nikterak masivní, bude hra na současné generaci konzolí vypadat až neuvěřitelně dobře a že vývojáři odvedli opravdu dobrou práci. Samozřejmě na tom má zásluhu i Frotbite Engine, který Dice neustále vylepšuje a jak vidno EA se podobně jako Sony snaží sdílet mezi svými studii ty nejlepší nástroje pro tvorbu kvalitních her.

Přečti si  Společnost Take-Two Interactive údajně propustila "drtivou většinu" zaměstnanců Private Division

Přes to všechno zůstává otázkou proč mají vývojáři neustále potřebu přikrášlovat nám hry během prezentací? Samozřejmě za to do jisté míry může snaha vzbudit zájem spotřebitelů, ale v takovém případě by se měli chovat podobně jako automobilky, které vedle svých finálních produktů představují koncepty a vize, které se nikdy nedostanou do sériové výroby. Vývojáři by k tomu měli přistupovat obdobně a předvádět jakási tech dema s tím, že bohužel běžný hardware, jako jsou herní konzole a běžná stolní PC, toto nikdy nebudou schopny utáhnout. Možná by potom vzrostla touha spotřebitelů po kvalitním a silném hardwaru, který toho bude schopen.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno