Jedním z největších a nejzajímavějších oznámení letošní E3 byla zcela nová IP od BioWare Anthem, která byla údajně představena na nové konzoli Xbox One X

Na tuto ukázku i následné představení gameplay se zaměřil server Digital Foundry, který tvrdí, že hra bude po vzoru Destiny, Watch Dogs, Rainbow Six a dalších před vydáním značně downgradována a že video, které bylo prezentováno bylo předem naskriptováno a speciálně připraveno právě pro hype prezentaci na E3.

Digital Foundry připomíná i fakt, že vývojáři oznámili, že se jedná o pre-alfa 4K gameplay ukázku, která byla prezentována v reálném čase.

Ukázka hry podle všeho neběží v nativním 4K, což podle serveru minimálně dokazují textury v pozadí, které jsou prapodivně rozostřené a ve stínech je jen polovina pixelů. Navíc ve videu je i patrné, že ukázka má dynamické rozlišení podobně jako Mass Effect Andromeda a běží v 30FPS což dokazuje zpomalení videa na 50% původní rychlosti, kde je i viditelné doskakování detailů během pohybu.

Přečti si  Assassin's Creed Hexe prý bude obsahovat magické schopnosti, posedlost a systém strachu

Další věcí, která zcela jistě dle serveru ve finální podobě nebude samozřejmostí jsou volné přelety nad zvířaty během průzkumu otevřeného světa, protože hadware, kterým konzole a to včetně XOX disponují by to zkrátka neutáhl. Neříkají ovšem, že ve finále nebudou i v této konkrétní pasáži, která může být ve hře do jisté míry předskriptována a hráč jí bude nucen projít a užít si tak onen wow efekt, jež jistě nabízí.

Další zajímavostí je prý mimika postav, která je podle Digital Foundry v ukázce rovněž upravená a podobných detailů a pochybností je ve videu ještě celá řada.

I přes to vše server udává, že i po downgradu, pokud nebude nikterak masivní, bude hra na současné generaci konzolí vypadat až neuvěřitelně dobře a že vývojáři odvedli opravdu dobrou práci. Samozřejmě na tom má zásluhu i Frotbite Engine, který Dice neustále vylepšuje a jak vidno EA se podobně jako Sony snaží sdílet mezi svými studii ty nejlepší nástroje pro tvorbu kvalitních her.

Přečti si  Sony začíná diskutovat o možnosti uvedení Helldivers 2 na Xbox

Přes to všechno zůstává otázkou proč mají vývojáři neustále potřebu přikrášlovat nám hry během prezentací? Samozřejmě za to do jisté míry může snaha vzbudit zájem spotřebitelů, ale v takovém případě by se měli chovat podobně jako automobilky, které vedle svých finálních produktů představují koncepty a vize, které se nikdy nedostanou do sériové výroby. Vývojáři by k tomu měli přistupovat obdobně a předvádět jakási tech dema s tím, že bohužel běžný hardware, jako jsou herní konzole a běžná stolní PC, toto nikdy nebudou schopny utáhnout. Možná by potom vzrostla touha spotřebitelů po kvalitním a silném hardwaru, který toho bude schopen.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno