Po oficiálním oznámení Assassins Creed Origins  se vývojáři fanouškům snaží jasně sdělit, že se v populárním akčním systému uskutečnily zásadní změny.

Kromě zcela propracovaného bojového systému přinese další část série i několik součástí, které jsou spojovány především s RPG tituly. Hlavní součástí hry tak bude loot a hlubší systém levelování.

Přechod do akční RPG zahrnuje přidání nových progresivních systémů. Assassins Creed Origins tak umožní hráčům přístup k několika odlišným stromům skillů, do kterých můžete investovat body podle toho, na jakém jste levelu. Tyto stromy nabídnou hráčům způsob, jak přizpůsobit Bayeka, tedy novou hratelnou postavu. Hráči budou moci vylepšit a upravit stávající dovednosti nebo se naučit zcela nové. Herní zážitky tak hráči budou moci rozvíjet podle vlastního uvážení, čemuž pomůže několik specializovaných skill stromů.

Přečti si  Tvůrci Kingdom Come Deliverance 2 říká, že souboje budou přístupnější, a vysvětlují, proč hra stále používá CryEngine

Odblokování jednotlivých uzlů na jednom stromě by mohlo pomoci zlepšit bojové dovednosti, zatímco jiná část může rozšířit senu, jeho ptačího společníka. Přestože hráči mohli přistupovat ke stromu dovedností iv jiných částech značky, tento systém byl v Origins rozšířen a značně vylepšený. Mnoho hráčů však má obavy, že kvůli několika stromům budou muset dlouho přemýšlet nad tím, kde investují své body. Tyto obavy ukončil režisér hry, který řekl, že s dostatkem času a snahy bude možné odemknout všechny skilly ve hře. Maximální level cap bude mít hodnotu 40 a jeho omezená hranice neomezuje hráčů na určitý počet skillů.

Kromě toho bylo také potvrzeno, že žádný ze skillů nebude uzamčen v průběhu příběhu. Hráči tak mohou teoreticky odemykat jakékoliv skilly v každém okamžiku hry, během jejího kampaně včetně začátku, pokud budou mít dostatek bodů. Investice do různých skillů dramaticky změní způsob, jakým se bude nový díl Assassin Creed hrát.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno