Od vydání posledního dílu Battlefield uběhly více než dva roky a fanoušci touží dozvědět se více o tom, co bude následovat. I když byla série od Battlefield: Bad Company téměř synonymem destrukce, nebylo tomu tak vždy. Battlefield 2042 se například mnohem více zaměřil na extrémní jevy počasí, jako jsou písečné bouře a tornáda.

Internetoví detektivové nyní objevili nové informace z nabídky práce pro VFX Director v Ripple Effect. Jak si možná pamatujete, DICE LA se v červenci 2021 přejmenovalo na Ripple Effect a vedle samotného DICE je jedním z hlavních vývojářů franšízy.

Podle seznamu pracovních míst pomůže ředitel VFX, který bude pracovat v jedné z kanadských kanceláří studia spíše než v losangeleské, s vývojem „nejrealističtějších a nejvíce vzrušujících destrukčních efektů v oboru“, což naznačuje, že příští díl se zaměří na ničení více než kdy předtím.

Někteří fanoušci Battlefieldu to považovali za jakousi výzvu pro bývalé kolegy, kteří opustili DICE a založili Embark Studios, aby postavili The Finals. Populární free-to-play kompetitivní multiplayerovou střílečku z pohledu první osoby, která se vyznačuje vynikající destrukcí, která má další výhodu v tom, že je založena na serveru, takže může být úplně stejná pro všechny. Zde je to, co Embark řekl o jejich technologii:

Přečti si  Indiana Jones and the Great Circle vyjde v prosinci, Avowed v listopadu

Pohyb a destrukce na straně serveru je již dlouhou dobu svatým grálem ve vývoji her
a jsme opravdu hrdí, že jsme to ve Finals proměnili ve skutečnost. Namísto toho, aby
fyzika pohybu běžela na straně klienta, se pohyb prostředí odehrává na serveru. To znamená, že pro fyziku platí jedna pravda pro všechny hráče zároveň. To zase umožňuje pohyb řízený fyzikou na nedeterministických površích. Znamená to, že hráči se mohou pohybovat současně na pohyblivých platformách v prostředí pro více hráčů. Nebo že vy a vaši přátelé můžete zažít, že jste ve stejném hroutícím se domě společně a synchronizovaně. Je to vzrušující téma a zásadně mění způsob, jakým lze hrát dynamický multiplayer.

The Finals má samozřejmě oproti Battlefieldu značnou výhodu: je velmi malé a obsahuje pouze čtyři skupiny po třech hráčích. To je celkem dvanáct hráčů ve stejném zápase, zatímco hry Battlefield již dlouho umožňovaly 64 nebo dokonce 128 hráčům, aby si ho vybojovali ve stejné relaci. Netřeba dodávat, že synchronizovat destrukci pro desetkrát více hráčů by bylo obtížné, ale možná právě na tom v DICE pracují.

Přečti si  Náklady na vývoj a marketing hry Alan Wake 2 se zatím nevrátily

Na nějaké novinky je asi ještě brzy. Koneckonců, ředitel franšízy Vince Zampella naznačil, že budoucí příspěvky budou mít ještě dost času. Půjde také o multistudiovou spolupráci mezi DICE, Ripple Effect, Criterionem a Ridgeline Games. Druhý tým byl založen (Marcusem Lehto, bývalým tvůrce Halo a Disintegration), aby pracoval konkrétně na kampani pro jednoho hráče.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno