Jsem optimistou, pokud jde o naši schopnost sloužit našim současným i budoucím hráčským komunitám a dále umocňovat sdílenou vášeň pro velikost, lesk a kreativní mistrovství, které je charakteristickým znakem přístupu Blizzardu k tvorbě her,“ říká Faries.

Microsoft nedávno oznámil, že propouští 1 900 zaměstnanců v celé své herní divizi a vedle toho přišla zpráva, že ze společnosti odchází i prezident Blizzard Entertainment Mike Ybarra.

Blizzard nyní oznámil jeho nahrazení a oficiálně potvrdil Johannu Faries jako svou novou prezidentku. Faries, která má roli převzít 5. února, opustí svou předchozí roli generální ředitelky Call of Duty v Activisionu. Předtím strávila zhruba tři roky vedením divize esportů Call of Duty a předtím měla dvanáct let působení v NFL napříč řadou výkonných funkcí.

Přečti si  Bloober Team a Private Division v tomto roce oznámí svou novou hororovou survival hru

Activision, Blizzard a King jsou rozhodně odlišné společnosti s odlišnými hrami, kulturami a komunitami,“ napsal Faries. „Je důležité poznamenat, že způsob, jakým se Call of Duty každé ráno probouzí a přináší hráčům, se může často lišit od ohromujících her v říši Blizzardu: každá má jiné herní zážitky, komunity, které je obklopují, a potřebné modely úspěchu. Diskutovala jsem o tom s vedoucím týmem Blizzardu a jdu do této role s citem pro tuto dynamiku a s hlubokým respektem k Blizzardu, když začínáme zkoumat, jak posouvat naše vesmíry do ještě vyšších výšin.

Jsem odhodlána udělat vše, co je v mých silách, abych pomohla Blizzardu vzkvétat, s péčí a ohleduplností k vám a k našim hrám, z nichž každá je jedinečná a zvláštní sama o sobě. Jsem optimistická ohledně naší schopnosti sloužit našim současným i budoucím hráčským komunitám a dále posilovat sdílenou vášeň pro velikost, lesk a kreativní mistrovství, které je charakteristickým znakem přístupu Blizzardu k tvorbě her.

Přečti si  Náklady na vývoj a marketing hry Alan Wake 2 se zatím nevrátily

Blizzard Entertainment je jednou z několika společností, které byly zasaženy hromadným propouštěním společnosti Microsoft. Spolu se snižováním pracovních míst studio zrušilo  i hru Odyssey, survival hru, která byla ve vývoji šest let. Ke zrušení projektu údajně vedly i zákulisní technické problémy s enginem.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno