Dnes jsem měl konečně možnost zahrát si v klidu upravenou mapu Call of Duty: Warzone a započatou třetí sezónu. Zde jsou mé dojmy, které jsem během několika her posbíral.

Předem upozorňuji, že jsem hrál na velmi výkonem PC s grafickou kartou RTX 3080 s velmi kvalitními sluchátky.

Nebudu se tu rozepisovat o provedených změnách na Verdanské mapě, která se vrátila v čase do roku 1984, o tom tu máme jiný příspěvek. Osobně jsem se zaměřil na další provedené změny, o kterých se snad nikde jinde nepíše.

Call of Duty: Warzone se pro mě stalo mnohem horší herní zkušeností, než tomu bylo do spuštění sezóny 3 a to i přes všechny chyby a glitche, které hra obsahovala. Po zapnutí Warzone jsem byl zvědav, na to, jak se bude chovat implementované DLSS společnosti NVIDIA, zde musím rovnou říci, že jsem byl velmi mile překvapen a po zapnutí funkce na balanced jsem nezaznamenal téměř žádné změny v kvalitě zobrazovaných detailů, ale snímková frekvence mi narostla při 1080p v průměru o 30-40 FPS v závislosti na prostředí a probíhající akci. Popravdě díky použité kartě nemám potřebu nijak zvlášť DLSS využívat a tak jsem nastavení vrátil zpět a funkci vypl proč? Hned na to odpovím.

Přečti si  Vault of Glass dorazí do Destiny 2 na konci května

Po zapnutí první hry, jsem byl zděšen tím, co jsem viděl, vývojáři si zřejmě řekli, že bude dobrý nápad přijít nejen se změnami mapy, ale také kompletního grafického filtru, který je na první pohled jakoby nazeleno-šedý a činí hru méně přehlednou, vše mi jakoby splývá dohromady, zejména potom hráči na mapě. Nejprve jsem si myslel, že by za to mohlo zapnuté DLSS, ale po vypnutí jsem v následujících hrách zjistil, že tomu tak není. Za mě je toto velmi špatný krok od vývojářů.

Další velký problém, který nastal, byl se zvukem, pokud původní verze Warzone měla v některých lokacích špatný zvuk, mám na mysli lokalizaci kroků, pak Verdansk 84 nemá v tomto ohledu zvuk doslova žádný. Při každé, opakuji, každé hře se mi stalo, že jsem hráče přicházející / přibíhající zezadu nebo zboku vůbec neslyšel, stejnou zkušenost měl i můj spoluhráč. Podotýkám, že ani jednou neměli soupeři aktivovaný perk Death Silence. Ostatně bylo vidět i na protivnících, že nemají žádnou zvukovou zpětnou vazbu a nebyli nás schopni detekovat, když jsme se k nim blížili jinak než zepředu a byly, tak nucení nás zběsile hledat, což vedlo k jejich rychlé smrti, bohužel ale i k naší.

Přečti si  Do Sackboy: A Big Adventure míří nové odměny, výzvy a turnaje

Poslední věc, která mě zarazila, byla, že po stisknutí Alt+F4 se hra okamžitě nevypla a zasekla se v nějakém podivném načítání s černou obrazovkou, což vedlo ke spuštění správce úloh a tvrdému vypnutí probíhajícího procesu.

Možná by bylo daleko lepší, kdyby se vývojáři soustředili na vývoj zcela nové mapy, u které by si na tyto věci dávali od začátku pozor. Za mě osobně je množství kosmetických změn provedeno na úkor celkové kvality a hratelnosti Call of Duty: Warzone.

Pevně věřím a doufám v to, že zpětná vazba od komunity přiměje vývojáře na těchto věcech zapracovat a vrátit zpět lepší pocit ze hry.

Jaké máte první dojmy z Verdansku 84 vy? Dejte mi prosím vědět v komentáři.

Call of Duty: Warzone je nyní k dispozici zdarma pro PC, PS4, PS5, Xbox One a XSX/S.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno