Pokud vám jméno David Cage nic neříká, nikde se s tím nechlubte a dobře si jej zapamatujte. Cage je jedním ze spoluzakladatelů francouzského studia Quantic Dream, které se do herních dějin zapsalo velmi údernými a unikátními tituly Heavy Rain, Beyond Two Souls a v neposlední řadě také Detroit: Become Human.

V loňském roce jste se toho o pařížském studiu mohli na GamePress dočíst mnohé. Z týmu, jehož hry se mohli užívat pouze hráči na konzolích PlayStation, se nově stalo také vydavatelství, které na svět pomohlo titulům  Sea of Solitude: The Director’s Cut pro Nintendo Switch a Dustborn, a přineslo své dosavadní tituly i na další platformy. Logicky se také počítá s tím, že si budou vydávat i své vlastní hry, a to nejen na konzole nové generace, ale i pro Nintendo.

Přečti si  SteelSeries odhaluje aplikaci Moments

Minulý rok tak byl pro Quantic Dream více než zásadní a mnoho příznivců a členu komunity se ptá, co může očekávat letos. K této otázce se na Twitteru vyjádřil již zmiňovaný David Cage, který se dle jeho slov nemůže dočkat momentu, kdy bude moci říci více k jejich plánům a projektům.

S ohledem na politiku, kterou studio do teď razilo, se s největší pravděpodobností nedočkáme žádného pokračování již vyšlé hry, ale spíše zcela nové IP. Stále je ovšem na stole možnost, že vývojáři vyhoví nátlaku komunity, která se již dlouhé měsíce domáhá rozšíření příběhu a vztahu Hanka a Connora v Detroit: Become Human, zatím posledním titulu studia Quantic Dream.

Přečti si  Vývojáři Halo Infinite mají na toto léto řadu skvělých plánů

Detroit: Become Human je nyní k dispozici pro PlayStation a PC.

3 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno