Crystal Dynamics potvrdilo, že pracuje na dalším pokračování v sérii Tomb Raider a že využívá Unreal Engine 5.

Franšíza Tomb Raider byla nějakou dobu nečinná, ale vypadá to, že se série připravuje na comeback. V nedávném streamu State of Unreal společnosti Epic Games hovořilo několik vývojářů z celého odvětví o spolupráci s Unreal Engine 5 na jejich nadcházejících projektech, od CD Projekt RED po The Coalition.

Dalším vývojářem, který se postavil na scénu, bylo studio Crystal Dynamics, přičemž Dallas Dickinson,  generální manažer franšízy Tomb Raider, potvrdil, že studio v současné době vyvíjí novou hru v sérii Tomb Raider a že bude postavena na Unreal Engine 5. Žádné další podrobnosti o hře nebyly sdíleny, ale víme, že je v současné době je ve velmi rané fázi vývoje.

Přečti si  Assassin's Creed Hexe prý bude obsahovat magické schopnosti, posedlost a systém strachu

Poslední díl Tomb Raider byl vydán v roce 2018 s podtitulem Shadow of the Tomb Raider, který byl řízen Eidos Montreal, zatímco Crystal Dynamics mělo plné ruce práce s Marvel’s Avengers. Poslední hrou ze série, kterou vyvinulo Crystal Dynamics, byl díl Rise of the Tomb Raider z roku 2015.

Obě hry byly vyvinuty pomocí vlastního enginu Foundation, takže by mělo být zajímavé vidět, co změna enginů udělá s vývojem další hry.

Během prezentace State of Unreal Dickinson řekl, že Unreal Engine 5 umožní „vyprávění příběhů a herní zážitky na vyšší úrovni“, před přidáním Crystal Dynamics se snaží „posunout hranici věrnosti“ a poskytnout „vysoce kvalitní filmový akční a dobrodružný zážitek.“

Přečti si  Star Wars Jedi: Survivor se 25. dubna připojí k EA Play

V lednu minulého roku, když Crystal Dynamics mluvilo o budoucnosti série, vyzvalo fanoušky k trpělivosti, ale sdělilo, že se bude snažit do budoucna „sjednotit“ časové osy Tomb Raider

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno