Cyberpunk 2077 se dočkal pětiměsíčního odkladu, protože CD Projekt RED potřebuje více času na optimalizaci hry pro aktuální generaci konzolí a také k celkovému vyleštění.

Aktuálně tak do vydání zbývá více než sedm měsíců a tak nám mohou vývojáři naservírovat opět několik zajímavých drobečků z tohoto futuristického světa.

John Mamais, vedoucí ateliéru CD projektu RED v Krakově, odhalil, že hra obsahuje asi 75  ‚pouličních příběhů‘, které bude Night City hráčům nabízet. Mamais uvedl, že na těchto vedlejších questech pracuje zhruba 15 vývojářů a a studio se na ně zaměřuje intenzivně průběhu celého vývoje. To je podle něj velká změna oproti Zaklínači 3, kde byly tyto mise tvořeny ke konci vývoje a navíc jen dvěma nebo třemi vývojáři. Mamais dodává, že kromě pouličních příběhů nabízí Night City i další drobné aktivity.

Přečti si  Avatar: Frontiers of Pandora přidává režim 40 FPS na PS5 a Xbox Series X/S

Později v rozhovoru Mamais také zdůraznil dva technické rysy, díky nimž bude Cyberpunk 2077 vyčnívat z davu.

  • Prvním je globální osvětlení v reálném čase, o kterém řekl, že dosud nebylo řádně představeno. Hra má na PC a konzolích nové generace podporovat také raytracing.
  • A druhým potom zvuk a uvedl, že se snaží, aby se systém Dolby Atmos pokud možno dostal do atmosféry hry, kdy se zvuk mění s tím, jak se mění prostor.

„Kdybych byl bohatým hráčem, určitě bych si šel koupit systém Dolby Atmos, abych si tuto hru poslechl. Bude to velmi pohlcující, hluboké a krásně znějící.“

Cyberpunk 2077 vychází na PC, PS4 a Xbox One 17. září.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno