Přesto, že Studio Bend společně se Sony odložili termín vydání open world akce Days Gone na začátek roku 2019, tak se o hře v posledních týdnech velmi vášnivě hovoří, dost možná i proto že hra bude na E3 pravděpodobně chybět.

Studio Bend tvrdí, že odklad hry byl nutný, jelikož si hra zaslouží ještě nějaký čas navíc, aby mohla být maximálně vylepšena. Dle slov tvůrců má totiž Days Gone tlačit současnou konzoli PlayStation 4 na hranici jejich možností. Tuto informaci uvedl sám režisér hry Christopher Reese v rozhovoru pro server GameInformer.

Reese to dokládá také na konkrétním příkladu, a to z ukázky, kterou si jistě dobře pamatujete, jedná se o část hry, kdy se hlavní hrdina musí bránit hordě nabíhajících zombíků. Právě v těchto případech má PlayStation 4 největší potíže udržet stabilní rychlost snímků. Samozřejmě se jednalo o Alfa záběry, kde mohlo Sony Bend tyto záběry před odesláním k prezentaci opravit.

Přečti si  Armor v Ratchet & Clank: Rift Apart nebude naštěstí jen kosmetický

Není známo, jak jinak by mohla hra tlačit možnosti PS4 k jejím limitům, kromě toho, kdy budeme sledovat velký počet nepřátel na obrazovce. Možností by bylo snad jedině to, že by hra obsahovala řadu dalších skrytých herních mechanik, podobně jako reálného vlivu počasí na jízdní model i chování postav.

Kreativní ředitel John Garvin uvedl: “Téměř každé rozhodnutí, které jsme učinili, bylo založeno na principu, že musí vycházet z reality a vypadat jako skutečnost. To co tedy opravdu chci udělat, je vytvořit něco, co bude nejlepší ve své třídě, tedy žánry hry, který děláme. To je pro nás opravdu velmi důležité. ”

Níže se můžete podívat na první hodinu z hraní této očekávané hry.

 

Days Gone vyjde exkluzivně pro PlayStation 4 na začátku roku 2019.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno