Sekce zero-G nabízejí „mnohem více 360stupňové volnosti“, zatímco nový systém rozřezávání dodává souboji více dynamiky. 

Remake Dead Space od Motive Studio nám již poodhalil několik informací a novinek, kterými se pochlubí. V novém příspěvku s názvem „Inside Dead Space hlavní producent Philippe Ducharme a kreativní ředitel Roman Campos-Oriola nastiňují proces předělání originálu.

Duo hovořilo o vložení tradice pokračování a komiksů do remaku. Přidali také „celou vrstvu“ vedlejších výpravných úkolů pro sekundární postavy, jako je Nicole. Roman dále potvrdil, že každé aktivum, od animací, textur a efektů až po chování nepřátel, bylo ve Frostbite zcela přestavěno. Ale spolu s žádnými načítacími obrazovkami je celá hra vnímána jako „jeden sekvenční záběr“.

Vlastně vytváříme celou hru jako jeden sekvenční záběr. Od okamžiku, kdy hru spustíte do okamžiku, kdy hru ukončíte, nedochází k žádným střihům kamery ani načítacím obrazovkám, tedy pokud nezemřete.“ říká Ducharme a dodává „Ishimura je nyní plně propojena, takže se můžete projít z bodu A do bodu Z, navštívit celou loď a znovu navštívit místa, která jste již dokončili, abyste získali věci, které jste možná miinuli, to je vše nové. Nyní je to zcela nepřetržitý zážitek.“

Přečti si  Nabídka PS Plus na květen 2024 zahrnuje bonusovou odměnu s překvapením

Pokud jde o pohyb zero-G, nyní poskytuje více 360stupňové svobody. „To, jak se pohybujete v zero-G, je také něco, o čem jsme měli pocit, že bychom se mohli zlepšit, pokud jde o zkušenosti a ponoření,“ říká Roman. „Takže je tu mnohem více 360stupňové svobody; nyní, když hrajete Dead Space , máte pocit, že jste ve vesmíru. To nám také umožňuje vrátit se k části starého obsahu a vytvořit nové způsoby navigace, nové cesty a nová prostředí s novými výzvami.“

Nový systém rozřezávání, o kterém se diskutovalo loni v srpnu, také dobře funguje. „Systém ‚loupání‘ a rozřezávání, který nyní máme, je skvělý a dost přidává k naší hratelnosti; působí dynamičtěji, strategičtěji,“ říká technický ředitel projektu David Robillard.

Kůže a maso nekromorfa jsou při střelbě strženy, čímž se odhalí kosti. „A pak můžete řezat kosti,“ poznamenává Roman. „Vypadá to úžasně – ale také poskytuje přímou zpětnou vazbu hráči o výši poškození, které způsobuje.“ Hodně se také dělá s objemovými efekty, jako je mlha a „jak si to hraje se vším: s naším stínováním, s naším osvětlením a také s naší fyzikou. Dříve bychom to nebyli schopni prosadit na stejné úrovni.“

Přečti si  "Zaměřujeme se na hledání způsobů, jak zvýšit náš výkon," říká Todd Howard

Na konci všeho chce tým zůstat věrný zážitku a zároveň vám „dát mnohem víc. Cílem bylo, abyste měli pocit, že zažíváte Dead Space znovu poprvé, pokud jste již byli fanoušky hry. Ale máme také šanci dát příležitost lidem, kteří to nikdy nehráli, zažít definitivní zážitek z Dead Space, ze hry, která se hraje, vypadá a zní jako moderní hra,“ říká Roman.

Remake Dead Space vychází 27. ledna 2023 pro Xbox Series X/S, PS5 a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno