Od vydání Destiny 2 do hry přibyla spousta nového obsahu jako první DLCCurse of Osiris a Warmind, následně velká expanze Forsaken, která zahrnovala vlastní Annual Pass a brzy bude vydáno další rozšíření Shadowkeep.

V roce 2 se společnost Bungie pokusila o nový sezónní systém, který uvolňoval tematický obsah v průběhu několika měsíců a jak se zdá, tak se tento systém studiu osvědčil a ve 3. roce se dále rozšiřuje.

V roce 3 vydá Bungie v průběhu roku celkem čtyři sezóny, které budou fungovat jako časově omezené události v „jediném vyvíjejícím se světě“. V průběhu každé sezóny budou nové výzvy, nové aktivity, nový lore, nový loot, stejně jako nové zbraně, sady brnění a další odměny. Část tohoto nového obsahu bude získána prostřednictvím nového systému hodnocení podobného Battle Pass,  který se nachází ve Fortnite nebo  Apex Legends.

Ve 3. ročníku D2 se však sezóny budou trochu lišit. Hráči nyní budou mít možnost zakoupit sezónu jednotlivě, místo aby museli zakoupit celý seson pass. Bungie chce, aby každá sezóna byla samostatným rozšířením end-game, která přidává nové časově omezené aktivity nad seznam těch klasických, jako je Zero Hour.

Po skončení sezóny budou budou tyto aktivity vždy nahrazeny novými. Totéž lze říci o novém systému Artifacts, nových upgradovatelných položkách, které na konci sezóny zmizí a již je nebude možné získat.

Bungie usměrnila svůj přístup k ročním obdobím a odměnám a našla nový způsob, jak přistupovat k obsahu, který se po čase stává zastaralým. Čtyři nová období ve 3. roce jsou nárůstem za poslední tři roky, což znamená, že zatímco Shadowkeep je menší expanze než Forsaken, v prvních měsících po spuštění by mělo být co dělat.

Destiny 2 je nyní k dispozici na PC, PS4 a Xbox One, přičemž rozšíření Shadowkeep vychází 1. října. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno