DOOM: The Dark Ages od id Software slibuje mnohé, od větších úrovní a dosud „nejrozsáhlejší“ kampaně až po těžšího a tankovějšího zabijáka. Nejinak je tomu i s jeho zbraněmi, přičemž režisér hry Hugo Martin oslavuje téměř každou zbraň jako vytvořenou „od nuly“.

Martin a producent Marty Stratton hovořili s PC Gamerem pro jeho 408. číslo, přičemž první z nich poznamenal: „Myslím, že pouze brokovnice jsou stejné. Plazma je tak jiná, takže zbytek je úplně nový. To byl záměr, opravdu jsme se ujistili, že vám dáváme nové nástroje k ovládnutí.“

Novou plazmovou zbraní je Accelerator, což je „v podstatě plazmová puška SMG. Takže má krátký dostřel, vysokou rychlost střelby a je velmi zábavná.

Přečti si  Kingdom Come Deliverance 2 obdrželo monstrózní patch 1.2, který stahuje přes 60 GB dat

„Musíte mít svou klasiku, je to hra Doom. Musíte mít plazmovou pušku. Musíte mít brokovnice. Ale co pak ještě můžeme vytvořit? Takže jsme začali s každou zbraní od nuly,“ řekl Martin. Samozřejmě nechybí ani nové zbraně pro boj zblízka, jako je štítová pila a plamenomet.

Zatímco některé zbraně jako Chaingun a Rocket Launcher se vracejí (jejich změny budou teprve upřesněny), neuvidíte takové zbraně jako Heavy Cannon z DOOM Eternal. „Vrátit ho hráčům do rukou na začátku Dark Ages, to znamená, že si začnou připadat jako v DLC, protože tento nástroj už ovládli.

Cílem je poskytnout hráčům „celou novou sadu nástrojů, které mohou objevovat a učit se je ovládat. To nám zajistí skutečný, vyvážený zážitek. A nemusíme hned začít zvyšovat obtížnost, protože vám dáváme nástroj, který jste již zvládli v předchozí hře.

Přečti si  Hideo Kojima odhaluje podrobnosti o rozhodnutí obsadit Lucu Marinelliho do Death Stranding 2

Hra DOOM: The Dark Ages vychází 15. května pro konzole Xbox Series X/S, PS5 a PC. Hned první den bude k dispozici také v rámci služby Game Pass.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno