Jak se zdá, tak se EA příliš nelíbil projekt Star Wars na němž pracovala Emy Henning a tak se vydavatel rozhodl uzavřít celé studio Visceral Games a hru přesunulo pod jiné studio.

Samotný Star Wars projekt byl přesunut do EA Vancouver a samozřejmě i časově odložen.

Důvody k tomuto rozhodnutí nejsou zcela jasné, ale EA tvrdí, že herní byznys se vyvíjí rychleji než kdykoliv předtím a to i typy her jaké chtějí hráči hrát. Říkají, že vždy hledí na trend, který ve hrách vládne a to znamená, že klidně udělají i razantní změnu s jednou z jejich připravovaných her.

Chystaná Star Wars hra měla původně být singleplayerovou akční adventurou se silným příběhem, ale vzhledem k požadavkům trhu a měnících se názorů mění její celý koncept, aby rozšířily a nabídli lepší herní zážitek. Hře zachovají chtějí zachovát skvělý design, autenticitu Star Wars univerza, ale rozšíří možnosti hry a také možnosti hráčů, přičemž nabídnou hloubku a rozsáhlost na vlastní průzkum. Bohužel tak již od příběhu příliš nečekáme, vzhledem k tomu, že byla Amy HENING z celého projektu stažena. V jejím případě se tak jedná o druhou velkou značku ze které byla vyřazena. Pomalu se dá použít rčení, že kam Henning šlápne, tráva neroste.

Přečti si  Remnant 2: The Forgotten Kingdom je nyní k dispozici

Zdá se, že Visceral Games zůstalo delší dobu stát na mrtvém bodě a nebylo schopno hru dokončit a to i přes to, že jim EA poslalo posily například z uzavřeného studia Bioware, které stálo za Mass Effectem Andromeda. Zdá se tak, že hra dle soudu EA nebyla zajímavá a proto se uchýlili k takto razantnímu kroku.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno