Proprietární Frostbite engine společnosti Electronic Arts prošel změnou s novým logem a identitou značky. Namísto mnoha úlomků a střepů má nyní otisk ruky, který je hladší.
I když bylo vytvořen tak, aby „prozkoumával, vyvíjel a aplikoval proprietární technologie speciálně s našimi herními studii a pro ně“, nyní představuje „platformu pro kolaborativní inovace“.
Vydavatel také slibuje „obnovené zaměření na partnerství se svými týmy a tvůrci“. „V průběhu let jsme pracovali ruku v ruce s herními týmy napříč EA, abychom pochopili jejich vývojové a technologické potřeby lépe upřednostňovat změny, které vytvářejí větší flexibilitu pro inovace a pozitivní uživatelskou zkušenost pro vývojáře.“
I když chce Frostbite „sjednotit a rozšířit“ odbornost týmů, které používají Frostbite, poznamenává také, že vývojáři mohou volně vyvíjet na svém enginu, jak je vidět například u Star Wars Jedi série, jež běží na Unreal enginu, stejně jako další Mass Effect.
Bez ohledu na to, jak poznamenává vydavatel: „Je na nás, abychom udělali Frostbite nejlepší volbu pro naše hry.“
Co se týče loga, začalo v rozbitém stavu, aby zdůraznilo naprostou destrukci, kterou nabízelo s Battlefieldem, prvním titulem, který engine využil. Nyní jde o „vztahy pro spolupráci, které proměňují Frostbite zevnitř.“
„Náš nový otisk ruky, vytvořený z po sobě jdoucích, překrývajících se vrstev, ztělesňuje to, jak naše týmy vzájemně staví na silných stránkách toho druhého a sahají za hranice toho, co je možné, když pracují samostatně. Každá vrstva, stejně jako každý kus technologie Frostbite, je inovací a zároveň základem, umožňuje vrstvu nad ní a vytváří soudržný celek.“
Rozhodnutí pro hladší hrany a „plynulejší tvary“ představuje závazek společnosti řešit „drsnější hrany enginu“.
Jediný další titul Electronic Arts vyvinutý na Frostbite je Dragon Age: Dreadwolf, který obdrží nové podrobnosti v létě 2024.