Vývojáři ze studia Sucker Punch, kteří stojí za vývojem očekávané PlayStation 4 exkluzivity Ghost of Tsushima, dnes skrze své sociální sítě oznámili radostnou novinu. Ghost of Tsushima je hotov a započala tak výroba jeho kopií.

Hra do stavu Gold vstoupila necelý měsíc před její masovou distribucí, která vyvrcholí v den vydání, tedy 17. července.

Ghost of Tsushima bylo oznámeno v roce 2017 a za tu dobu jsme se skrze různé informační kanály dozvěděli mnoho zajímavostí. Nechyběla ani speciální epizoda pořadu State of Play, která se novince od Sucker Punch výhradně věnovala a během které jsme si mohli prohlédnout i další detailní gameplay záběry.

Jednou z oněch zajímavostí se týkala i nastavení obtížnosti a jejího vlivu na samotnou hru. Ať už si hru zapnete na Easy, Normal nebo zvolíte obtížnost nejvyšší, vaše útoky budou vždy stejně nebezpečné. Nastavení obtížnosti totiž jen tak halabala nezvedne vašim nepřátelům zdraví, ale projeví se především na jejich chování a způsobu boje. Mongolové se při nastavení vysoké obtížnosti budou chovat agresivněji a budou méně předvídatelní. Hráči tak budou muset být více ostražití a počítat s více variantami obrany a útoku.

Ghost of Tsushima vychází 17. července pro PlayStation 4.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno