Ubisoft dnes večer odhalil Ghost Recon Breakpoint, zbrusu nový vstup do série taktických stříleček, která přivede hráče na fiktivní ostrov Auroa.

Tentokrát se však hráči ocitnou v defenzivě: jejich helikoptéra bude sestřelena během úvodní sekvence hry a hráči budou mít za úkol jednoduše přežít a k tomu zastavit svého bývalého člena Cole D. Walkera.

Ve studiu, které následovalo po gameplay představení hry vývojáři informovali o tom, že hra bude mít více zakončení a to jak se budou během hraní rozhodovat bude mít vliv na další vývoj. Zatím zůstává tajemstvím kolik konců hra nabídne, ale již na E3 2019 bychom se dle slov tvůrců měli dozvědět více.

Ghost Recon Breakpoint také představí možností dialogu, která se představí podobným způsobem jako Assassin’s Creed Odyssey. Tvůrci říkají, že volby dialogů nebudou mít dopad na samotná příběh, ale ale spíše aby hráčům umožnily ovlivnit věci v menším měřítku.  To ve finále znamená, že hráči se nebudou muset tolik soustředit na to co řeknou, jen proto aby nedosáhli nějakého špatného konce.

Přečti si  Splinter Cell Remake by mohl obsahovat technologii, která umožní nepřátelům detekovat hráče pomocí Ray-Traced Reflections

Hra bude také obsahovat nové prvky přežití, které umožňují hráčům dělat věci, jako je hydratace a jedení jídla, i když neexistují žádné mechaniky hladovění nebo dehydratace, které by měly negativní dopady na postavu. Namísto toho si hráči mohou dát podporu zdraví a vytrvalosti, pokud se rozhodnou konzumovat potraviny nebo vodu před jednotlivými misemi. Existují také tři stupně poranění, kdy každý ze stupňů omezuje hráče v pohybu a míření na cíl.

Ghost Recon Breakpoint vychází na PC, PS4 a Xbox One.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno