Vážíme si vášně a kreativity, ne dlouhých hodin strávených při vývoji. Omlouvám se týmu, že jsem se takhle vyjádřil“ říká Glen Schofield.

V posledních několika letech jsme byli svědky značného tlaku pro vývoji videoher. Řada prominentních studií se dostala pod palbu kvůli svým pracovním podmínkám a odpor proti těmto pracovním praktikám byl značný.

Nedávno se zdálo, že ředitel The Callisto Protocol – Glen Schofield, který je také generálním ředitelem Striking Distance Studios, přilil olej do ohně v jednom ze svých později smazaných tweetů, kde zmínil, že vývojový tým pracuje „12-15 hodin 7 dní v týdnu“, což se zdálo jako, že to hrdě oslavuje a říká: „Děláš to, protože to miluješ.“

Není překvapením, že Schofield byl za své komentáře široce kritizován fanoušky, médii a dalšími vývojáři a nedlouho poté dotyčný tweet smazal.

Přečti si  Mapa Grand Theft Auto 6 bude podle odhadů více než dvakrát větší než v GTA V

Nedávno Schofield navázal dalším tweetem a omluvil se za své předchozí komentáře. „Každý, kdo mě zná, ví, jak prožívám vášeň z projektu se všemi, se kterými pracuji,“ napsal. „Dříve jsem tweetoval, jak jsem hrdý na úsilí a hodiny, které tým hře věnoval. To bylo špatně.Oceňujeme vášeň a kreativitu, ne dlouhé hodiny. Omlouvám se týmu, že jsem to takto nazval.“

Vývojáři jako Naughty DogRockstarCD Projekt RED a mnoho dalších se velmi veřejně zabývali vyčerpávajícím přesčasům, ale v posledních letech se studia začínají více snažit o soudržnější a lépe strukturované vývojové kanály. 

The Callisto Protocol vychází pro PC a konzole 2. prosince.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno