Guerrilla Games se rozšiřuje ve všech ohledech a studio v ​​Amsterdamu, dceřiná společnost Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios, si klade za cíl razantně navýšit své pracovní síly.

Počet vývojářů se má zvýšit ze současných 250 na celkových 400 zaměstnanců. Herman Hulst generální ředitel studia říká, že jejich cílem je dosáhnout rychlejšího vydávání her a to každé dva až tři roky.

Pro splnění tohoto cíle se Guerrilla Games přesune do nových prostorů o celkové rozloze 7.300 čtverečných metrů, které se budou nacházet na celkem pěti podlažích. Zajímavostí je, že tyto prostory dříve obývalo novinové vydavatelství Telegraaf.

Přečti si  Nový trailer k Back 4 Blood představuje karetní systém umožnující zábavnou znovuhratelnost

Po Horizon Zero Dawn se zrychlujeme, přicházejí k nám nejlepší talenti a v minulém měsíci jsme přijali 9 nových lidí. Také jsme potřebovali více prostoru pro naše zvuková a motion tracking studia. Na Horizonu jsme pracovali 6,5 let což je výjimečné. Chceme však hry vydávat každé dva až tři roky a to jak zcela nové tituly, tak i pokračování stávajících značek.”

V současné době se očekává, že by se Guerrilla Games měla zabývat přímým pokračováním Horizonu, i když ten nemusí být vydán před příchodem nové generace konzolí, tedy PS5.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno