U příležitosti 17. výročí Metal Gear Solid 3: Snake Eater zveřejnil tvůrce Hideo Kojima sérii tweetů o vývoji hry.

Šéf Kojima Productions Hideo Kojima se nedávno u příležitosti 17. výročí Metal Gear Solid 3: Snake Eater podělil na Twitteru o příběhy z vývoje hry a také poskytl nějaké informace o tom, co přesně šlo do tvorby hry. Podívejte se na sérii tweetů níže. 

Kojima sdílí podrobnosti o písni „Way to Fall“ a odhaluje, že píseň je míněna jako vyjádření nejen vztahů mezi The Boss a Naked Snake, ale také Big Boss a mladým Snakem. Předvádí také aligátoří čepici ze skutečného světa, která se používala pro natáčení i pro propagační akce. Kojima také mluvil o tom, že maskování bylo velkou součástí hry.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater i o 17 let později po svém uvedení skvěle využívá prostředí džungle a podobně jako předchozí díly v sérii má emocionální a vrstvený příběh a také dynamickou hratelnost.

Přečti si  Evakuace započne v červnu

Úniky naznačují, že v singapurském Virtuous se pracuje na nadprůměrném remaku  Metal Gear Solid 3

https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1462016174032519171?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1462016174032519171%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fgamingbolt.com%2Fhideo-kojima-has-posted-a-series-of-tweets-on-metal-gear-solid-3s-17th-anniversary

Přečti si  STALKER 2: Heart of Chornobyl dostává nový ohromující trailer a Screenshoty

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno