Před vydáním LawBreakers panovalo velmi mnoho optimismu a vývojáři měli velká očekávání, ovšem po vydání hry se jednalo o propadák roku, kterému nepomohla pomalu ani svěcená voda.
Možná všichni hráči od hry čekali něco víc, možná i Cliff Bleszinski přestřelil s jeho vyjádřením „Chci udělat další miliardovou franchisu„, možná byl špatně načasován termín vydání, nebo možná měli hráči příliš beta testů k dispozici. Ovšem již ty ukázali sestupnou tendenci počtu hráčů atak za neúspěchem pravděpodobně stálo ego a ignoranství celého vývojového týmu.
Pozdě bycha honiti: studio se snažilo hráče nalákat na free víkendy, přidalo i obsah zdarma, snažilo se zaujmout na youtube, ale vše bylo jen marnými pokusy. Hře jednoznačně chybí herní režimy, možnost odmykání nových zbraní a schopností a další drobnosti.
Po měsíci od vydání se hra dostala do propastných čísel, když ji souběžně hrálo pouhých 50 hráčů, bylo tomuto číslu až nemožné uvěřit. A bohužel toto číslo je nyní konstantní a vrcholem je potom 130 souběžně hrajících hráčů, podotýkáme, že po celém světě.
Naděje LawBreakers na z mrtvých vstání se rovná nule.
LawBreakers je nyní k dispozici na PC a PS4.