Před vydáním LawBreakers panovalo velmi mnoho optimismu a vývojáři měli velká očekávání, ovšem po vydání hry se jednalo o propadák roku, kterému nepomohla pomalu ani svěcená voda.

Možná všichni hráči od hry čekali něco víc, možná i Cliff Bleszinski přestřelil s jeho vyjádřením „Chci udělat další miliardovou franchisu„, možná byl špatně načasován termín vydání, nebo možná měli hráči příliš beta testů k dispozici. Ovšem již ty ukázali sestupnou tendenci počtu hráčů atak za neúspěchem pravděpodobně stálo ego a ignoranství celého vývojového týmu.

Pozdě bycha honiti: studio se snažilo hráče nalákat na free víkendy, přidalo i obsah zdarma, snažilo se zaujmout na youtube, ale vše bylo jen marnými pokusy. Hře jednoznačně chybí herní režimy, možnost odmykání nových zbraní a schopností a další drobnosti.

Přečti si  DESKOVKA: Milovnici draků dostávají na stůl Na křídlech draků

Po měsíci od vydání se hra dostala do propastných čísel, když ji souběžně hrálo pouhých 50 hráčů, bylo tomuto číslu až nemožné uvěřit. A bohužel toto číslo je nyní konstantní a vrcholem je potom 130 souběžně hrajících hráčů, podotýkáme, že po celém světě.

Naděje LawBreakers na z mrtvých vstání se rovná nule.

LawBreakers je nyní k dispozici na PC a PS4.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno