Hra Baldur’s Gate 3 je největším úspěchem studia Larian Studios, který se těší všeobecnému uznání kritiků a působivým prodejům, ale s dalšími kroky se vývojáři chtějí vydat do neprobádaných oblastí.

Zakladatel studia Larian a ředitel Baldur’s Gate 3 Swen Vincke minulý měsíc prozradil, že další hra studia nebude souviset s IP Dungeons and Dragons, a tým nyní poskytl další informace o tom, kam se chystá dále.

V příspěvku na Steamu, kde se podrobně rozepisuje o chystaném obsahu pro Baldur’s Gate 3 – včetně nástrojů pro modifikaci, nových zlých konců a dalších věcí – se Larian dotkl také své budoucnosti a prozradil, že v současné době pracuje na dvou nových hrách, přičemž obě vycházejí z jeho vlastní IP.

Možnost vyvíjet hru zasazenou do světa Dungeons and Dragons byla pro nás všechny splněným snem,“ napsal Larian. „Jak ale Swen nedávno potvrdil, nebudeme do příběhu Baldur’s Gate 3 ani do jeho původních postav a společníků vnášet žádný nový významný příběhový obsah, ani nebudeme vytvářet rozšíření nebo Baldur’s Gate 4.“ A tak se rozhodli, že se do hry pustí.

Jako nezávislé studio od roku 1996 si ceníme svobody následovat naši kreativitu, kamkoli nás zavede. V tomto případě jsme se po šesti letech působení ve Forgotten Realms a mnoha diskusích a úvahách rozhodli využít příležitosti a vyvinout vlastní IP. V současné době pracujeme na dvou nových projektech a nemůžeme se více těšit na to, co nás v budoucnu čeká.

Přečti si  Indiana Jones and the Great Circle vyjde v prosinci, Avowed v listopadu

Poté, co společnost Larian zopakovala, že bude chvíli trvat, než se o těchto nových projektech dozvíme nějaké konkrétní podrobnosti, poskytla ujištění, že její další projekty budou stále postaveny na pohlcení a hratelnosti založené na volbě, kterými byly její předchozí hry proslulé.

Ještě je brzy – o těch vám řekneme více později,“ napsal vývojář. „Ale vězte, že i když se naše pozornost soustředí na tyto nové hry, citlivost, která vám přinesla Baldur’s Gate 3, je zde na hradě Larian živá a zdravá. V břiše nás pohání stejný oheň, který nás žene k vytváření pohlcujících zážitků utvářených vašimi volbami, a nemůžeme se dočkat, až se k nám připojíte v dalším dobrodružství.

Zakladatel Swen Vincke se také vyjádřil, že na základě „příběhových, vizuálních a herních plánů“ studia budou projekty, na kterých v současné době pracuje, „naší nejlepší prací vůbec“.

Přečti si  Vývojáři Kerbal Space Program 2, společnost Intercept Games, byli údajně uzavřeni

Nevím, jestli se nám to podaří, ale při pohledu na naše příběhové, vizuální a herní plány si myslím, že to, na čem nyní pracujeme, bude naše nejlepší práce vůbec,“ řekl Vincke. „Jsem nadšený jako dítě, když se dívám na klíčové obrázky, chci je hned všem ukázat a frustrovaně brblám, že musím čekat, až to všechno bude skutečně fungovat. Ano, je to humbuk, ale je to humbuk, protože to opravdu vypadá a působí dobře.

Stojí za zmínku, že vývojáři již dříve potvrdili, že jejich další hrou nebude Divinity: Je možné, že jeden ze dvou projektů, na kterých se v současné době pracuje, je nová hra Divinity, ale i kdyby tomu tak bylo, na základě toho, co Larian řekl v minulosti, to bude pravděpodobně ta, která je dál.

Co se týče budoucnosti Baldur’s Gate, Hasbro – mateřská společnost Baldur’s Gate a vlastník IP Dungeons and Dragons Wizard of the Coast – nedávno uvedla, že „jedná se spoustou partnerů a je oslovena spoustou partnerů“ ohledně budoucnosti této série. Více se o tom dočtete zde.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno