Microsoft poskytl magazínům Wired a Verge hlubší pohled do zákulisí vývoje Xboxu One X.

Ti zmínili i fakta, která jsou již nějaký čas zřejmá a to, že bude rychlejší, menší, s novým chlazením i to, že se nebude jednat o pouhý upgrade.

Alberto Penello k tomu dodal, že je to vzdálení se od konzolových generací a říká, že konzolové generace s velkými nárůsty výkonu už budou minulostí. Budou existovat, ale v jiné podobě než dosud. Stejně zařízení jsou již nepodstatné protože můžete hrát na různých platformách se stejnými přáteli. To je filozofie se kterou se Microsoft pustil do zpětné Kompatiblita a Play Anywhere.

Microsoft ukázal také místo, kde se konzole designovala a to v Building 87 sekci, která je postavena na 63 velkých pružinách a vzduchová spára ji dělí od ostatního zařízení. Zde si sami tisknou obaly na zařízení na 3D tiskárnách a testují své výtvory. K vidění je i několik konceptů designu konzole, které ukazují, že si v posledních verzích hlavně hráli s velikostí spodní hrany konzole a umístěním portů.

Přečti si  Příští hra studia Media Molecule bude zcela nová

Uvnitř nyní ušetřily místo postavením desky na vrch konzole a zároveň její obrácení jim umožnilo zbavit se větracích otvorů na vrchní straně, přičemž to vytvořilo mnoho místa na spodu konzole. Tam na sebe uložili disk a bluray mechaniku, vešel se tam i zdroj a nové chlazení, které je nyní založeno na vapor chamber, jelikož musí uchladit dvojnásobně více tepla než u Xbox One S. Pro konzoly vytvořili barvu, kterou nazvali Infinite Black, jako kontrast k bílému Xbox One S.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno