Pokaždé, když se na sociálních sítích objeví příspěvek od Neila Druckmanna, zvedne to vlnu reakcí. Tentokrát se vyjádřil ke stavu vývoje očekávaného multiplayerového módu.

Série The Last of Us momentálně připomíná nešťastného oslíka, od kterého všichni chtějí, aby neustále sypal zlaťáky. První díl se dočkal již druhé předělávky a zmínit musíme i seriálovou adaptaci od HBO. Oba díly se dozajista již brzy dočkají svých verzí pro PC. Další želízko v ohni má Naughty Dog v podobě online režimu, který v Part II stále chybí.

Online režim vyjde jako samostatná hra a fanoušci doslova hltají jakékoliv informace o této hře. Radost jim udělal Neil Druckmann, který stav vývoje okomentoval překladatelským oříškem „shaping up to be fresh, new experience“. Již dříve Druckmann tvrdil, že vývoj jde podle plánu a jak se zdá, stále to platí.

Přečti si  Assassin’s Creed Mirage dorazí na iOS 6. června

„Těšíme se na 10. výročí The Last of Us v červnu a jsme velmi rádi, že se s vámi můžeme podělit o více informací o budoucnosti této franšízy. Po cestě pro vás budeme mít několik zábavných překvapení, ale později v tomto roce vám začneme nabízet některé podrobnosti o naší ambiciózní multiplayerové hře The Last of Us. S týmem vedeným Vinitem Agarwalem, Joem Pettinatim a Anthonym Newmanem se projekt formuje tak, aby byl čerstvým, novým zážitkem z našeho studia, který má však kořeny ve vášni Naughty Dog poskytovat neuvěřitelné příběhy, postavy a hratelnost.“

Kromě slov se ale nadšenci této série od Naughty Dogu dočkali i nového concept artu. Ten ztvárňuje zchátralé a prorostlé prostředí se dvěma postavami, které sledují ztroskotanou výletní loď.

Přečti si  Nabídka PS Plus na květen 2024 zahrnuje bonusovou odměnu s překvapením

Na závěr ještě Druckmann ještě doplnil, že další detaily o připravovaném titulu se dozvíme ještě letos a že série The Last of Us prodala již 37 milionů her. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno