Šéf studia Naughty Dog Neil Druckmann prozradil, že nemá žádné tajné plány na pokračování hry The Last of Us. Druckmann na nedávném DICE Summitu hovořil o tom, jak obtížné by takové pokračování bylo, a podle serveru IGN uvedl, že nemá sebevědomí, které by k jeho realizaci bylo zapotřebí.

V rozhovoru s Corym Barlogem ze Sony Santa Monica Druckmann řekl, že hry nevnímá jako franšízy a k psaní příběhů pro své hry přistupuje tak, jako by se jednalo o jediné vydání v sérii.

Na tuto otázku se mi odpovídá velmi snadno, protože nikdy nepřemýšlím o více hrách, protože mě hra, kterou máme před sebou, tak pohlcuje,“ řekl Druckmann v odpovědi na otázku o vývoji postavy ve více hrách.

Myslím, že si škodíte, když začnete přemýšlet o pokračování, když pracujete na první hře. Takže když jsem dělal The Last of Us 2, jo, jasně. Jednou za čas se vám v hlavě objeví nápad, kam by se to mohlo ubírat, kdybychom dostali šanci udělat další díl. Ale já k tomu přistupuji tak, že si říkám:Co když už nikdy nebudu moct udělat další?… Nenechávám si nějaký nápad do budoucna. Pokud se objeví nějaký super nápad, dělám všechno pro to, abych ho sem dostal.

Druckmann dále vysvětlil tento myšlenkový proces a uvedl, že když přijde čas na pokračování některé z jeho her, podívá se zpět na předchozí titul, aby zjistil, kam může postavy posunout a jaké dějové prvky ještě zbývá prozkoumat. „A pokud mám pocit, že odpověď zní, že se nikam posunout nemohou, pak řeknu: ‚Myslím, že je prostě zabijeme,‚“ řekl.

Přečti si  Ubisoft měl jednat o prodeji svých IP s Microsofte, EA a dalšími

Dělám si napůl legraci, ale prostě najdeme další konflikt,“ pokračoval. „Když jsme dělali Uncharted 1, netušili jsme, že budeme dělat vlakovou sekvenci Uncharted 2 nebo kde bude Nathan Drake. Přišli jsme na to, až když jsme dělali Uncharted 2.

A nakonec, stejně jako když jsme pracovali na Uncharted 3, stejně jako když jsme pracovali na Uncharted 4, kdy jsme se ohlédli zpět a řekli si: ‚Jak se neopakovat? Kam jinam by se tahle postava mohla dostat? Co jiného by ho mohlo dostat zpět do dobrodružství? A my musíme přijít s novou odpovědí. A pokud novou odpověď nemáme, měli bychom se sami sebe zeptat: Je to ta správná postava? Je to ta správná hra, na které máme pracovat? Nebo je čas najít něco nového?

Barlog naopak hovořil o složitějších příbězích, které se táhnou přes více her. Tento přístup přirovnává k nechvalně známé scéně s konspirační tabulí ze seriálu It’s Always Sunny in Philadelphia, kde postava Charlieho Daye věří, že odhaluje jakési rozsáhlé spiknutí.

Přečti si  Režisér hry DOOM: The Dark Ages chce dát hráčům "nové nástroje k ovládnutí podsvětí"

Je to tak kouzelné, ale zároveň je to naprosto jednoznačně ta nejnezdravější věc vůbec, protože je šíleně stresující snažit se složit a spojit všechny ty kousky,“ řekl Barlog. „Protože plus minus pět let se na tom podílejí stovky lidí a pak se na další projekt často přesune celá nová skupina lidí. To je hromada různých pohledů a sympatií a antipatií, které negativně ovlivní, když něco nastavíte tak brzy. A budou říkat: „Pojďme si o tom promluvit, protože to bylo tak trochu hloupé. Nevím, jestli to chci dělat.'“

Myslím, že to pro mě vyžaduje určitou míru sebedůvěry, kterou prostě nemám,“ odpověděl Druckmann. „Jako že to bude tak úspěšné, že vím, kam to bude směřovat dál. Říkám si, že se chci soustředit jen na příštích pět dní, které mám před sebou, natož na deset let dopředu.

Neil Druckmann působí ve společnosti Naughty Dog již delší dobu a pracoval na několika kritikou oceňovaných hrách, včetně série Uncharted a The Last of Us a jeho pokračování. V současné době studio pracuje na zcela nové hře Intergalactic: The Heretic Prophet, která je ve vývoji pro PS5 a údajně je inspirována hrami Akira a Cowboy Bebop.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno