O tom, že nový díl God of War přijde s velkou řadou změn, jsme již milionkrát informovali, ovšem dnes k nám doputovala další zajímavá zpráva, která uvádí, že nový díl přinese zcela novou zničující obtížnost.

Ta má pro hráče představovat opravdovou výzvu. Fanoušci série si jistě vybaví dvě nejtvrdší obtížnosti předchozích dílu a to Titan a Chaos. Nový díl však přichází v základu se třemi obtížnostmi, které nesou názvy: Give Me A Story (dej mi příběh), Give Me A Balanced Experience (dej mi vyváženou zážitek), Give Me A Challenge (dej mi výzvu), a Give Me God of War (dej mi boha války).  Zatímco první tři obtížnosti vcelku vystihují jejich názvy, tak mnoho hráčů bude zajímat co přesně má vystihovat obtížnost Give Me God of War. Popis v nastavení je následující: tato obtížnost je pro ty, kteří chtějí hru co nejtěžší, vyžaduje božské reflexy a strategii.

Přečti si  Avatar: Frontiers of Pandora přidává režim 40 FPS na PS5 a Xbox Series X/S

Cory Barlog také k tomu uvedl: “ Udělali jsme spoustu věcí proto, aby to bylo opravdovou výzvou, nikoliv cynickým nárůstem výdrže a síly nepřátel. Ve hře se všichni nepřátelé změní a změní se také jejich vzorce útoků, vše bude velmi odlišné“. Obtížnost je natolik speciální, že pokud se ji rozhodnete nastavit, tak hra pro jistotu vytvoří separátní save slot. Navíc hráči nebudou moci tuto obtížnost v průběhu hraní změnit, což možná vysvětluje onen samostatný save slot.

Barlog dále uvedl, že nové God of War hráčům zabere zhruba 30 hodin herní doby a že 2,5 hodinová ukázka, kterou měli novináři možnost hrát, byla pouze 5% hry. Barlog ovšem neuvedl, zda se jedná o hlavní příběh nebo o celkový obsah včetně postranních misí.

Přečti si  Genshin Impact verze 4.6: Arlecchino, Petrichor a nový boss fight!

God of War vychází 20. dubna exkluzivně na PlayStation 4.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno