Star Wars hru na níž pracovalo studio Visceral Games spadající pod EA a ve kterém na hře pracovala také Emy Henning, se dočkala zrušení a celý projekt byl EA předán zcela jinému studiu a to i se změnou konceptu.

Původně měla být hra singleplayerovou akční adventurou, ale dle slov EA je současný trend a hlad hráčů po zcela jiných žánrech. A má tak oslovit daleko širší publikum hráčů. Otázkou zůstává zda se také nezměnily priority EA samotného. Dle informací totiž byla hra těsně před dokončením a nesla kódové označení Ragtag.

Jak již bylo zmíněno, Ragtag byl původně akční adventurou pro jednoho hráče zaměřenou na příběh, kde se měly objevit všechny aspekty, ve kterých je Amy Henning tak skvělá. Měli jsme se tam dívat na příběh skupiny rebelů, který se odehrává mezi epizodami IV a V, v původní Star Wars trilogii.

Nakonec se však zdá, že za tímto rozhodnutím stojí problematický vývoj, který postihly různé komplikace a to velmi podobné těm, které provázeli poslední díl Mass Effectu Andromeda, kde hra zcela nenpalnila očekávání a byla spíše technickým a vývojářským debaklem. Ovšem na rozdíl od Ragtag vyšel. Projekt Ragtag byl dokonce podle několika zdrojů více problémový, než si EA bylo ochotné přiznat. Problémové faktory zahrnovaly například nedostatek zdrojů a nedostatečný tým, pro projekt s rozsahem Ragtagu. Nepříjemnosti způsobil i herní engine, na který narážel i Mass Effect.

Přečti si  Mass Effect: Legendary Edition možná dostane multiplayer pro Mass Effect 3

Patrick Söderlund komentoval koncept vývoje Ragtagu a konkrétně toho, že byl zaměřen na jednoho hráče. Tvrdí, že změna neznamená smrt singleplayer her, které prý sám miluje. Vysvětlil, že zrušení a změny nebyly způsobeny kvůli zaměření na jednoho hráče, ale kvůli tomu, že potřebují hru, kterou určitým způsobem dokáží zpeněžit. V konečném důsledku však konec Ragtagu byl podle něj více na straně kreativního rozhodnutí, kde se titul nedostal tam, kam chtěli.

Sonderlund také uvedl, že rozhodnutí ukončit Ragtag bylo těžké, ale možná to nejlepší:

“Víte, kolik práce do toho vložili lidé a kolik kreativity se jen tak promarnilo. Vždy se budeme dívat na všechny způsoby, jakými bychom mohli v projektech pokračovat a jakými bychom je udrželi. Mnoho věcí jsme také udělali špatně. Podporovaly jsme tým a jeho tvůrčí proces, a zkoušeli jsme množství různých věcí. Osekali jsme rozsah, přidali jsme nové věci, přezkoumávaly jsme, propracovávali jsme, měnili jsme design atd.

Ale v určitém okamžiku musíte začít být k sobě upřímní a uvědomit si, že věci nebudete moci dostat tam, kam chcete. Právě to je velmi náročné. Vracíme se zpět do vývoje, kde použijeme hodně skvělé práce, kterou jsme již učinili. Jdeme dělat něco, o čem si myslíme, že Star Wars fanoušci budou milovat. “

Jsme tak velmi zvědaví, kdy EA přijde s novými informacemi ohledně další Satr Wars hry a jaká nakonec hra bude mít koncept.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno