Studio Sucker Punch dnes na svém Twitterovém kanále oznámilo vydání nového patche, který do hry přinese dvě nové obtížnosti, textové nastavení a opravu bugů.

Patch 1.05 má dle slov vývojářů opravit i některé bugy. Pokud ale patříte mezi hráče, kteří kvůli chybě hry nemohou splnit všechny mise, máte i tentokrát smůlu.

Nová obtížnost: Lethal

  • Zbraně nepřátel jsou více nebezpečné, stejně tak ale Jinova katana
  • Nepřátelé jsou mnohem agresivnější
  • Nepřátelé vás rychleji odhalí
  • Kratší intervaly na obranu a úskoky

Nižší intenzita boje (Lower Intensity Combat)

Tento mód má hráčům zaručit klidné a bezproblémové proplutí příběhem a možnost vychutnat si tak krásy ostrova Cušima. Souboje nejsou tak intenzivní a máte více času na reakce. Stealth pasáže jsou snazší a nepřátelům trvá déle, než vás objeví.

  • Dříve neblokovatelné útoky bude možné odrazit. Blokování pomocí L1 bude účinnější, ale před některými útoky bude stále potřeba uskočit.
  • Po úspěšném zásahu ukončí nepřátelé své kombo, aby vám dali čas se vzpamatovat a připravit se na další vlnu. Vaše silnější útoky přeruší útoky velkých nepřátel.
  • Nepřátelé na vás nebudou útočit zatímco se budete healovat.
Přečti si  Ghost of Tsushima bude mít na PC premiéru integrace sítě PlayStation Network a trofejí

Změny v nastavení textu

  • Možnost nastavit si barevné titulky: Žlutá, modrá, červená, zelená
  • Možnost vypnout v titulcích jména postav
  • Nastavení Large Text: Zvětší písmo u titulků, v misích a při interakci s prostředím o 150%.

Ghost of Tsushima je nyní k dispozici pro PlayStation 4. Naše hodnocení najdete v recenzi: Ghost of Tsushima – Tak dej groš Samurai.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno