Studio Sucker Punch dnes na svém Twitterovém kanále oznámilo vydání nového patche, který do hry přinese dvě nové obtížnosti, textové nastavení a opravu bugů.
Patch 1.05 má dle slov vývojářů opravit i některé bugy. Pokud ale patříte mezi hráče, kteří kvůli chybě hry nemohou splnit všechny mise, máte i tentokrát smůlu.
Nová obtížnost: Lethal
- Zbraně nepřátel jsou více nebezpečné, stejně tak ale Jinova katana
- Nepřátelé jsou mnohem agresivnější
- Nepřátelé vás rychleji odhalí
- Kratší intervaly na obranu a úskoky
#GhostOfTsushima pic.twitter.com/fCmb5BFleM
— SunhiLegend (@SunhiLegend) July 26, 2020
Nižší intenzita boje (Lower Intensity Combat)
Tento mód má hráčům zaručit klidné a bezproblémové proplutí příběhem a možnost vychutnat si tak krásy ostrova Cušima. Souboje nejsou tak intenzivní a máte více času na reakce. Stealth pasáže jsou snazší a nepřátelům trvá déle, než vás objeví.
- Dříve neblokovatelné útoky bude možné odrazit. Blokování pomocí L1 bude účinnější, ale před některými útoky bude stále potřeba uskočit.
- Po úspěšném zásahu ukončí nepřátelé své kombo, aby vám dali čas se vzpamatovat a připravit se na další vlnu. Vaše silnější útoky přeruší útoky velkých nepřátel.
- Nepřátelé na vás nebudou útočit zatímco se budete healovat.
Změny v nastavení textu
- Možnost nastavit si barevné titulky: Žlutá, modrá, červená, zelená
- Možnost vypnout v titulcích jména postav
- Nastavení Large Text: Zvětší písmo u titulků, v misích a při interakci s prostředím o 150%.
Ghost of Tsushima je nyní k dispozici pro PlayStation 4. Naše hodnocení najdete v recenzi: Ghost of Tsushima – Tak dej groš Samurai.