Japonská společnost Sony včera měla soukromou konferenci, na které měla údajně představovat vývojářům jejich nový headset pro virtuální realitu na nové generaci PlayStationu. Jak se ale dalo čekat, mnoho detailů o připravovaném PSVR uniklo do médií.

PSVR 2 má mít dle daných informací rozlišení displeje 4000×2040 (tedy 2000×2040 pro každé oko). Sony si pro tento projekt vybrala Fresnel OLED displej. Zorné pole dosáhne 110 stupňů. Což je o 10 stupňů více, než tomu bylo u prvního PSVR a o 20 stupňů více, než je tomu u nového Oculus Questu 2. Stejně tak je toto zorné pole o něco málo větší, než nabízí konkurenční Valve Index.

(Odhalení prvního PS VR)

Další technologií je Flexible Scaling, která díky sledování očí hráče bude lépe renderovat oblasti, na které se budeme při hraní právě soustředit. V brýlích mají bát zabudované i haptické motorky, které nejenže vylepší pocit ze hry, ale především zmenší riziko Motion Sickness.

Přečti si  Remnant 2: The Forgotten Kingdom je nyní k dispozici

Předchozí spekulace se potvrdily a ovladače budou mít adaptivní spouště stejně tak, jako gamepad DualSense. Navíc ovšem došlo i na potvrzení kapacitních dotykových senzorů. Ty jdou používat nejen pro ovládání, ale díky nim má konzole poznat i to, jak daleko a v jakých pozicích se vaše prsty nacházejí.

Jak je to s hrami? Během konference byla nadneseno, že Sony bude tlačit na remasterování her z předchozí generace PSVR a na tvorbu hybridních AAA titulů, které si budou moci zahrát hráči ve VR i na klasickém monitoru a televizi.

Oficiální potvrzení těchto specifikací, odhalení vzhledu headsetu a jeho cenu můžeme očekávat na začátku roku 2022.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno