Série Battlefield zažila několik bouřlivých let a nedávný vývoj situaci nijak neulehčil. Minulý měsíc bylo oznámeno, že Marcus Lehto – generální ředitel studia Ridgeline Games, které bylo založeno za účelem vývoje příběhových kampaní pro Battlefield – opustil EA, a krátce poté vyšlo najevo, že v rámci hromadného propouštění v EA bylo studio Ridgeline Games zcela zrušeno.

Není překvapením, že po těchto událostech nemá výše zmíněný Lehto ze svého působení v Electronic Arts příliš slunných pocitů. Na Twitteru Lehto přiznal, že se o EA „moc nevyjadřuje“, a vysvětlil, že je to proto, že nemá „nic pozitivního, co by mohl říct“ o společnosti, o svém odchodu nebo o tom, jak jeho studio ovlivnilo propouštění ve společnosti.

Přečti si  Nová edice legendární deskové hry The Castles of Burgundy opět na Gamefoundu

Moc jsem toho tady nenamluvil, protože nemám nic pozitivního, co bych řekl o EA, o svém nedávném odchodu a o tom, jak mnoho lidí, včetně mého týmu, trpí v důsledku rozsáhlého propouštění v průmyslu,“ řekl Lehto. Zajímavé je, že Lehto v reakci na svůj tweet lajknul také tweet, který označuje EA za „ztělesnění korporátní chamtivosti„.

V době ukončení činnosti Ridgeline Games prezidentka zábavy a technologií EA Laura Mieleová uvedla, že Lehto „učinil osobní rozhodnutí projekt opustit“ a že budoucí vývoj hry Battlefield pro jednoho hráče nyní převzala společnost Criterion Games.

https://twitter.com/game_fabricator/status/1768780567859056905?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1768780567859056905%7Ctwgr%5Ebc326e1a95fd4d1cd56e18ad193401d8ff239b2c%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fgamingbolt.com%2Fi-dont-have-anything-positive-to-say-about-ea-says-former-battlefield-director

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno