Série Battlefield zažila několik bouřlivých let a nedávný vývoj situaci nijak neulehčil. Minulý měsíc bylo oznámeno, že Marcus Lehto – generální ředitel studia Ridgeline Games, které bylo založeno za účelem vývoje příběhových kampaní pro Battlefield – opustil EA, a krátce poté vyšlo najevo, že v rámci hromadného propouštění v EA bylo studio Ridgeline Games zcela zrušeno.
Není překvapením, že po těchto událostech nemá výše zmíněný Lehto ze svého působení v Electronic Arts příliš slunných pocitů. Na Twitteru Lehto přiznal, že se o EA „moc nevyjadřuje“, a vysvětlil, že je to proto, že nemá „nic pozitivního, co by mohl říct“ o společnosti, o svém odchodu nebo o tom, jak jeho studio ovlivnilo propouštění ve společnosti.
„Moc jsem toho tady nenamluvil, protože nemám nic pozitivního, co bych řekl o EA, o svém nedávném odchodu a o tom, jak mnoho lidí, včetně mého týmu, trpí v důsledku rozsáhlého propouštění v průmyslu,“ řekl Lehto. Zajímavé je, že Lehto v reakci na svůj tweet lajknul také tweet, který označuje EA za „ztělesnění korporátní chamtivosti„.
V době ukončení činnosti Ridgeline Games prezidentka zábavy a technologií EA Laura Mieleová uvedla, že Lehto „učinil osobní rozhodnutí projekt opustit“ a že budoucí vývoj hry Battlefield pro jednoho hráče nyní převzala společnost Criterion Games.
https://twitter.com/game_fabricator/status/1768780567859056905?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1768780567859056905%7Ctwgr%5Ebc326e1a95fd4d1cd56e18ad193401d8ff239b2c%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fgamingbolt.com%2Fi-dont-have-anything-positive-to-say-about-ea-says-former-battlefield-director