Společnost Razer dnes oznámila, že její každoroční stěžejní akce RazerCon, digitální oslava všeho herního, se bude konat 15. října, 2022.

Generální ředitel společnosti Razer, Min-Liang Tan, ji zahájí vzrušující keynote plnou novinek od značky a poté ji předá moderátorům akce, členům OTK, Richi Campbellovi a Cyrovi. Tuto očekávanou akci sponzoruje společnost Qualcomm a prezentují ji společnosti Intel, Facebook Gaming, Twinkly, Verizon a Displate. Jak se na RazerConu sluší a patří, bude livestream obsahovat exkluzivní novinky, náhled do chystaných her, prvotřídní zábavu, vzrušující dárky a mnoho dalšího.

Společnost Razer nadále nastavuje laťku herního průmyslu a fanoušci mohou od značky a jejích partnerů očekávat další působivou produkci. RazerCon 2022 bude živě přenášen na oficiálních kanálech Razer na Twitchi, Facebooku a YouTube. Předpremiéra začne v 9 hodin ráno PDT, hlavní akce bude probíhat od 10 hodin do zhruba 16 hodin. Jako stěžejní akce značky bude RazerCon 2022 obsahovat následující segmenty:

  • Hlavní keynote generálního ředitele a spoluzakladatele společnosti Razer Min-Lianga Tana plná převratných oznámení značky.
  • Aktuality a zprávy o udržitelnosti, které spotřebitelům i podnikům umožní #GoGreenWithRazer
  • Speciální odhalení nových a připravovaných produktů Razer vedoucími pracovníky.
  • Zajímavé herní ukázky od herních studií, jako jsou Team17, Merge Games, Rogue Games, Thunderful, Notorious Studios, Apogee Entertainment a Hidden Leaf Games.
  • Zábavný obsah a aktivace od letošních prezentujících partnerů Intel, Facebook Gaming, Twinkly a Displate.
  • Speciální vystoupení přátel značky a neuvěřitelná zábava a živá vystoupení.
Přečti si  Vývojáři A Plague Tale momentálně nemají žádné plány na třetí hru

“RazerCon je naše každoroční stěžejní akce pro naše fanoušky a od svého vzniku se každým rokem zvětšuje,” říká generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Razer Min-Liang Tan. “Ekosystém Razer se neustále rozrůstá – od špičkového herního hardwaru, herního softwaru, který používá více než 200 milionů hráčů po celém světě, až po služby šité na míru hráčům. Letošní ročník bude naším dosud největším RazerConem a těšíme se, že se s našimi hardcore fanoušky podělíme o celou řadu nových produktů a služeb Razer.”

Aktivace před RazerConem

 RazerCon, který se koná již třetím rokem, vznikl jako oslava herní komunity, a jak jinak ji oslavit než s několika dárky? Fanoušci mají možnost vyhrát ceny od společnosti Razer a jejích partnerů od 15. září až do 15. října během livestreamu a od této chvíle se mohou zaregistrovat do Great Raffle na webových stránkách RazerCon.

Kromě tomboly, kterou Razer pořádá každý rok, spolupracuje značka také s partnery, jako jsou Facebook Gaming, Twinkly a Displate, a připravuje pro ně spoustu jedinečných dárků a soutěží před zahájením výstavy. Další informace o tom, jak vyhrát, najdete na https://www.razer.com/razercon.

RazerCon: Pozvednutí digitálních akcí na vyšší úroveň

 První RazerCon se konal v roce 2020 a jeho cílem bylo vytvořit nový a inovativní způsob, jak se spojit s komunitou při absenci fyzických akcí. Čím dál tím víc se rozrůstající RazerCon změnil způsob, jakým značky komunikují s hráči, a vytvořil nový precedens pro online akce, včetně uhlíkově neutrálního livestreamingu.

Přečti si  Akcie Activision Blizzard v hodnotě 267 325 000 USD byly prodány, což naznačuje pochybnosti o sloučení Xbox

Loňský RazerCon byl vůbec první streamovací akcí pro hráče, která byla uhlíkově neutrální. Živý přenos si naladilo 1,5 milionu diváků, což přineslo více než 375 tisíc hodin sledování a 250 milionů zobrazení na sociálních sítích. Letošní RazerCon bude také uhlíkově neutrální, protože značka využije k napájení akce zelenou energii od společnosti AWS. To je v souladu s dekarbonizačním úsilím společnosti Razer, která se chce do roku 2030 stát společností s nulovou čistou produkcí uhlíku.

Dalším poznávacím znamením RazerConu je reaktivní osvětlení Razer Chroma RGB (přihlášeno k patentování), které celou akci doprovází. Razer Chroma RGB je patentovaný systém technologie osvětlení RGB společnosti Razer s 16,8 milionu barev, který je navržen tak, aby vytvářel nepřetržité dynamické světelné efekty. Diváci, kteří během živého přenosu zapnou svůj hardware od Razeru, budou svědky toho, jak se jejich zařízení s technologií Chroma synchronizují s událostí, zejména během hudebních vystoupení a zábavných segmentů.

 Další informace naleznete zde.

Další informace o tom, jak vám Razer umožňuje #WinItYourWay, najdete zde.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno