Open-world PS4 exkluzivita Days Gone je již několik dnů na trhu a řada hráčů se aktuálně prohání na svém motocyklu po nehostinném Kaskádovém pohoří v Oregonu.

Pozorní fanoušci si všimli, že na rozdíl od původních plánů hra neobsahuje jednu dříve oznámenou funkci, kterou je systém rozhodování.

Hráči totiž podle původních plánů studia Bend měli mít možnost v určitých fázích hry rozhodnout, jak se Deacon zachová, což mohlo mít následně vliv na další vývoj hry a vztahu některých NPC k hlavnímu hrdinovi.

Kupříkladu záběry z alfa verze hry, z roku 2018, tyto volby obsahují. Jedná se o pasáž, kdy Deacon společně Boozerem pronásledují Leona, kdy na konci jeho pronásledování měli mít hráči možnost rozhodnout, zda jej zastřelí nebo ne. Níže v novince se můžete podívat na gameplay záběry z této verze hry a zjistit, co by se stalo, kdyby Deacon Leona nezastřelil.

Přečti si  Nová gameplay videa ze hry Ratchet and Clank: Rift Apart se zaměřují na souboj

Dle vývojářů, ve finální verzi Deacon vždy učiní morálně správné rozhodnutí. Vývojáři potvrdili, že museli svůj příběh poněkud zmenšit a v důsledku toho musel být systém výběru odstraněn. Chtěli vyprávět konkrétní příběh a systém voleb by znamenal, že budou muset napsat několik různých verzí příběhu, aby je mohli sladit s rozhodnutím hráče.

Podle nás mohli vývojáři přidat jen několik variant videí a rozhodnutí hráčů nemusely mít ve finále na nic vliv, ovšem hráči tak mohli mít důvod proč si hru znovu zahrát a prohlédnout si tak alternativní videa. Kupříkladu u Leona by bylo skvělé vidět jak z posledních sil svádí marný boj s Freakery.

Days Gone je nyní k dispozici exkluzivně na PlayStation 4.

Přečti si  Nová IP studia The Coalition bude údajně menší experimentální hrou

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno