Open-world PS4 exkluzivita Days Gone je již několik dnů na trhu a řada hráčů se aktuálně prohání na svém motocyklu po nehostinném Kaskádovém pohoří v Oregonu.

Pozorní fanoušci si všimli, že na rozdíl od původních plánů hra neobsahuje jednu dříve oznámenou funkci, kterou je systém rozhodování.

Hráči totiž podle původních plánů studia Bend měli mít možnost v určitých fázích hry rozhodnout, jak se Deacon zachová, což mohlo mít následně vliv na další vývoj hry a vztahu některých NPC k hlavnímu hrdinovi.

Kupříkladu záběry z alfa verze hry, z roku 2018, tyto volby obsahují. Jedná se o pasáž, kdy Deacon společně Boozerem pronásledují Leona, kdy na konci jeho pronásledování měli mít hráči možnost rozhodnout, zda jej zastřelí nebo ne. Níže v novince se můžete podívat na gameplay záběry z této verze hry a zjistit, co by se stalo, kdyby Deacon Leona nezastřelil.

Přečti si  Nová edice legendární deskové hry The Castles of Burgundy opět na Gamefoundu

Dle vývojářů, ve finální verzi Deacon vždy učiní morálně správné rozhodnutí. Vývojáři potvrdili, že museli svůj příběh poněkud zmenšit a v důsledku toho musel být systém výběru odstraněn. Chtěli vyprávět konkrétní příběh a systém voleb by znamenal, že budou muset napsat několik různých verzí příběhu, aby je mohli sladit s rozhodnutím hráče.

Podle nás mohli vývojáři přidat jen několik variant videí a rozhodnutí hráčů nemusely mít ve finále na nic vliv, ovšem hráči tak mohli mít důvod proč si hru znovu zahrát a prohlédnout si tak alternativní videa. Kupříkladu u Leona by bylo skvělé vidět jak z posledních sil svádí marný boj s Freakery.

Days Gone je nyní k dispozici exkluzivně na PlayStation 4.

Přečti si  Archetyp Invoker ve hře Remnant 2: The Forgotten Kingdom odhalen v novém traileru

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno