Japan Studio nám představuje arkádový Everybody’s golf, první díl vyšel před dvaceti lety a série prošla všemi konzolemi od Sony a nyní máme možnost tento titul hrát i na těch nejnovějších.

Po spuštění hry si každý hráč vytvoří svoji postavu v editoru, který čítá slušnou škálu možností, jak při tvorbě postavy, tak výběru oblečení. Počet oblečení se vám dále rozrůstá při samotném hraním ať už kupováním za vyhrané peníze nebo odemykáním za splněné úkoly či úspěšně zvládnuté turnaje.

Přečti si  Tvůrci Kingdom Come Deliverance 2 říká, že souboje budou přístupnější, a vysvětlují, proč hra stále používá CryEngine

Co se týče herních mechanik golfu, tak tohle Japan Studio umí velice dobře. Ačkoliv se jedná o arkádový titul, odpaly a dorážky do jamek působí velice realisticky a celý tento sport, který se může zdát nudný nabírá skutečně zábavné obrátky. Po dosažení nové úrovně hraním turnajů máte možnost vyzvat nový charakter, takový miniboss. Po poražení tří těchto charakterů postupujete na další rank a získáte tak nové možnosti ve vašem hraní.

Po delším hraním může Everybody’s golf působit repetetivně, vlastně jde o to, že neustále dokola hrajete turnaje, aby jste mohli vyzvat dalšího z bossů a postoupit na nový rank. Vývojáři se sice snaží dát hráčům širší význam hraní tím, že se můžete libovolně procházet, jezdit si v golfovém vozíku nebo rybařit. Jde spíše o minihry, které si vyzkoušíte, ale nebude to patřit k dorovnání toho, v čem hra strádá, teda alespoň v mém případě. Pokud vše selže, je tu pro vás ještě samotná kapitola multiplayeru.

Přečti si  Série Fallout měla za jediný den téměř 5 milionů hráčů

Hra pro více hráčů získává úplně jiný náboj, v singleplayerové části máte po pár hodinách hraní předem jasné, že turnaj vyhrajete a s tím jdete i do multiplayeru, chyba! Ve svém prvním turnaji jsem skončil desátý a byl jsem zase nohama na zemi. Hra pro více hráčů mě nadchla a pár hodin jsem v ní odehrál, dokonce si dokážu představit, že ve volných chvílích si i po čase odskočím na multiplayerový green.

Vývojáři: Japan Studio

Vydavatel: SIEE

Datum vydání: 30.8.2017