Jedna z nejikoničtějších map ve franšíze Call of Duty zřejmě debutovala v Modern Warfare úplnou náhodou. Ředitel multiplayerového designu stojící za Call of Duty 4: Modern Warfare odhalil tuto informaci v rozhovoru pro Dexerto.

V rozhovo§ru ředitel designu multiplayeru v Infinity Ward, Geoff Smith, odhalil, že jedna z nejmenších map v sérii byla nejprve navržena jako „mapa pro split screen (hraní na rozdělené obrazovce)“.

Během vývoje byla mapa Shipment přidána do skriptu seznamu skladeb pro hru kvůli internímu testování, říká Smith. Byla vyvinuta v době, kdy možnosti pro střílečky pro více hráčů na rozdělené obrazovce byly stále běžným jevem.

Naše vedení MP v době, kdy jsme šli s hrou ven, to zapomnělo [vytáhnout] a nebylo cesty zpět,“ řekl Smith. „To byla opravdu nehoda.

Přečti si  Xbox potvrzuje, že červnový "redigovaný" Direct se týká hry Call of Duty: Black Ops 6

Mapa Shipment je neuvěřitelně oblíbená v jakékoli hře Call of Duty, kde se objevuje a zaměřuje se na kompaktní design úrovní, který podporuje neustálou akci mezi hráči.

Call of Duty: Modern Warfare 2 je k dispozici na PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S. Zvěsti ze začátku tohoto měsíce naznačují, že vydání Call of Duty by mohlo být také novým vstupem do franšízy Modern Warfare s názvem Call of Duty: Modern Warfare 3.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno