Ve své nedávné celoroční zprávě o výdělcích Ubisoft odhalil, že Skull and Bones se znovu zpozdilo.

Nyní má být hra vydána ve fiskálním roce 2023, což znamená někdy mezi 1. dubnem 2022 a 31. březnem 2023, přitom původní termín hry byl koncem roku 2018, od té doby byla hra mnohokrát odložena.

Poslední významná aktualizace, kterou jsme obdrželi, byla v září 2020, kdy kreativní ředitelka Elisabeth Pellen uvedla, že vývoj byl v plném proudu s novou vizí.

Finanční ředitel Ubisoftu Frédérick Duguet nabídl několik podrobností o zpoždění, kde uvedl, že: „Pevně ​​věříme v kreativní vizi týmu. Produkce vedená [Ubisoft] Singapur za posledních 12 měsíců dobře postupovala a příslib kvalitní hry je lepší než kdy jindy. Dodatečný čas umožní týmu plně realizovat svoji vizi.

Přečti si  It Takes Two prodalo 2 miliony kopií

Generální ředitel Yves Guillemot dodal: „Singapurské studio již dlouhou dobu vyvíjí velkou část franšízy Assassin’s Creed, takže je to opravdu dobré studio. To, co děláme je, abychom se ujistili, že se Skull and Bones mohou opravdu vyjít jako silný titul. Rozšířili přidružená studia, která s nimi v tuto chvíli pracují, takže na hře nyní pracuje dobrý a velký tým a posledních 12 měsíců bylo opravdu dobrých, pokud jde o to, jak se věci vyvíjely, takže jsme přesvědčeni, že mohou na trh skutečně přinést něco opravdu výjimečného.

Zvěsti o problémovém vývoji titulu kolují internetem již nějakou dobu. V roce 2020 byl údajně vývoj znovu restartován se zaměřením na “live service story-telling.” Ubisoft Singapore také v loňském roce čelil kontrole, když se objevila několik obvinění ze zneuživání, což vedlo k tomu, že ředitel Hugues Ricour opustil studio (ale zůstal zaměstnancem Ubisoftu).

Přečti si  A Plague Tale Innocence dostane PS5 a XSX/S upgrade na začátku července

Skull and Bones je nyní ve vývoji pro konzole a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno