Bez ohledu na to, že roste počet live service her, které si kladou za cíl udržet hráče po maximální možnou dobu od data vydání, oznámil generální ředitel společnosti PlayStation Jim Ryan, že se fanoušci PlayStationu a příběhových her nemusí obávat, že by o ně na jejich oblíbené konzoli přišli.

V nedávném rozhovoru s CNET, byl Ryan dotázán na jeho názor na live service hry. Ryan odpověděl, že existují „dobré příklady a méně dobré příklady“ těchto her. Také uvedl, že vytvoření takové hry, která bude úspěšná, není vůbec jednoduché.

Ryan k tomu dodal, že společnost Sony nemá v úmyslu nikdy opouštět příběhové hry, na úkor takovýchto live service her. Také uvedl, že společnost nikdy neslavila takový úspěch s příběhovými hrami jako nyní. Ryan se domnívá, že popularita live service her i nadále poroste, ale pouze jako součást „celkového herního ekosystému.“

Přečti si  Ubisoft se odklání od vydávání 3–4 AAA titulů za rok a rozšiřuje zaměření na „vysoce kvalitní“ free-to-play hry

To by mohlo znamenat, že i Sony se zaměří na vývoj těchto her, ale neznamená to, že by kvůli nim společnost upustila od vytváření úspěšných příběhových her a nadcházející tituly jako The Last of Us Part 2, Ghost of Tsushima, nebo Death Stranding jsou toho důkazem.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno