Stalo se tak krátce poté, co se v posledních dnech objevily zprávy o vývoji podobného systému ve společnosti Microsoft.

Již dříve bylo oznámeno, že Microsoft plánuje vymyslet systém pro umístění reklam ve free-to-polay hrách na Xboxu. Nyní se podle nedávné zprávy Business Insider zdá, že Sony se také snaží vymyslet podobný systém pro své PlayStation platformy.

Jak je uvedeno ve zprávě, Sony se tímto krokem snaží motivovat vývojáře, aby na PlayStationu využívali právě free-to-play model. V současné době není známo, zda Sony sníží příjmy generované reklamami, ale předpokládá se, že si bude vyměňovat spotřebitelská data s dalšími partnery. Sledování reklam by také mohlo hráčům přinést virtuální měnu, kterou by pak bylo možné použít na nákup herních předmětů, jako jsou avataři a skiny.

Přečti si  New York City žaluje Activision Blizzard

Podle zprávy Sony již testuje program, který by vývojářům umožnil umístit reklamy do her a formální představení tohoto programu by údajně mělo proběhnout někdy později v tomto roce. Sony také nedávno oficiálně oznámilo dlouho zvěstovaný program Sony Spartacus více o tom zde.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno