Výkonný producent Mark Rubin říká, že v závislosti na tom, jak bude proces odesílání multiplayerové střílečky probíhat v nadcházejících dnech, může být spuštěn kdykoli mezi polovinou září a polovinou října.

Ubisoft začátkem tohoto roku potvrdil, že jeho multiplayerová střílečka XDefiant bude spuštěna někdy letos v létě, a minulý měsíc výkonný producent Mark Rubin řekl, že hra je na dobré cestě k tomu, aby dosáhla tohoto startovacího okna

Titul však v zákulisí narazil na lehký zádrhel, konkrétně s procesem certifikace pro PlayStation a Xbox, což může vést k mírnému zpoždění.

aktualizaci zveřejněné na oficiálních stránkách Ubisoftu Rubin odhalil, že ačkoli  byl XDefiant předložen k certifikaci koncem července, Sony a Microsoft jej poslali zpět jako „Not Pass“ asi před měsícem. Podle Rubina to bylo kvůli chybám v dodržování předpisů, které popisuje jako chyby, které „souvisejí se systémy a celkovým zážitkem, které první strany očekávají od her na jejich platformě“, jako například, že nejsou správně sledovány trofeje nebo úspěchy.

Na konci července jsme zahájili tento proces a první výsledky jsme získali zpět v polovině srpna, což bylo neprošlo,“ píše se ve zprávě Rubina. „Uvědomili jsme si, že máme více práce související s dodržováním předpisů, než jsme očekávali. Pokud by to prošlo, byli bychom schopni odeslat na konci srpna. Ale nestalo se tak, a tak jsme poslední 3-4 týdny strávili opravou těchto problémů a přípravou na další podání.

Rubin říká, že XDefiant bude opět předložen k certifikaci držitelům platformy, pravděpodobně během příštích dvou týdnů, a v závislosti na tom, jaké budou výsledky tentokrát, by hra mohla být spuštěna kdykoli od polovině září (což by netrvalo dlouho od nyní samozřejmě) do poloviny října.

Doufáme, že hru předložíme prvním stranám za méně než 2 týdny,” říká Rubin. „Pokud to půjde hladce, pak bychom se mohli podívat na vydání od poloviny do konce září. Existuje však pravděpodobný scénář, kdy dostaneme podmíněný průchod, což znamená, že musíme provést day one patch s některými konečnými opravami, abychom zajistili úplnou shodu. Pokud budeme muset udělat day one patch, posune to naše datum na začátek/polovinu října.

Rubin dále přiznává, že nemít pevné datum vydání hry, která má vyjít v příštích několika týdnech, je neobvyklé, a pak dodává, že s XDefiant se Ubisoft místo toho rozhodl přijmout přístup, který by hráčům umožnil více vstupovat do hry před jejím vydáním.

Kdybychom se řídili standardními pravidly pro vydávání her, stanovili bychom datum dostatečně dopředu s dostatečným předstihem, abychom měli spolehlivé datum vydání,“ řekl. „Avšak jako mnoho věcí v této hře jsme nezvolili ani zde typickou cestu. To, že vaši hru hrají miliony lidí dlouho předtím, než bude připravena, není normální. Nebát se ukázat milionům lidí nedodělanou hru se všemi jejími nedostatky není normální. Byly to skutečné testy a nejen marketingové akce. Takže, když dojde na to, kdy ji vydáme, skutečná odpověď je „co nejdříve to půjde“. A budeme vás i nadále informovat o dalším postupu, až jej budeme znát.

Po spuštění bude XDefiant k dispozici na PS5, Xbox Series X/S a PC. Verze pro PS4 a Xbox One jsou také ve vývoji, i když není známo, kdy budou vydány.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno