V tomto týdnu konečně dorazila Xbox One X aktualizace pro The Division a to v updatu s označením 1.8.1. Ubisoft však byl při sdílení podrobných informací k této aktualizaci poměrně skoupí a zmiňoval se pouze o 4K , vylepšených odlescích, detailech objektů, stínech a anisotropním filtrování.

Včera zveřejnil YouTube kanál VG Tech podrobnou technickou analýzu a to především k počtu pixelů. Podle tohoto kanálu došli ke zjištění, že The Division využívá dynamického rozlišení na Xbox One X (jako u PlayStation 4 Pro verze) s nejnižším počtem nativních pixelů 3290 × 1850, vetšinou však The Division běží na Xbox One X v nativním rozlišení 4K (3840 × 2160), což je velmi impozantní vzhledem k detailnímu otevřenému světu, který vytvořil Ubisoft Massive.

The Division oproti tomu běží na PlayStation 4 Pro v nativním rozlišení 4K jen zřídka kdy. VG Tech zjistil, že nejnižší rozlišení na PS4 Pro je 2432 × 1368, zatímco průměrné rozlišení v herních scénách je přibližně 2880 × 1620, což znamená výhodu počtu pixelů přibližně o 44% ve prospěch konzole od Microsoftu. Co se počtu snímků týče, tak ty jsou na Xbox One X v podstatě uzamčeny na 30 fps.

Přečti si  RECENZE: Asus ROG Keris II Ace - Nová lehká herní myš s řadou skvělých technologií

The Division je nyní k dispozici na PC, PS4 a Xbox One.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno