Už nějakou dobu jsme věděli, že Naughty Dog pracuje na samostatné hře pro více hráčů Last of Us, ale v posledních měsících se více a více objevovaly otázky, v jakém stavu se projekt nachází. Zprávy tvrdily, že jeho vývojový tým byl zmenšen a že ačkoli nebyl zcela zrušen, byl uložen k ledu.

A přestože ředitel projektu potvrdil ještě minulý měsíc, že se na něm stále pracuje, tak dnes tomu tak oficiálně už není.

Naughty Dog oznámilo, že hra pro více hráčů, která byla interně označována jako The Last of Us Online, byla zrušena. Údajně obrovský rozsah a ambice znamenaly, že celé Naughty Dog se muselo léta soustředit především na podporu hry obsahem po uvedení na trh. Studio se rozhodlo, že se místo toho bude nadále soustředit na zážitky pro jednoho hráče založené na příběhu, pro které je tak známé.

Přečti si  Sirens: The Deep Sea – Kooperativní dobrodružství v hlubinách oceánu

„Tým pro více hráčů je s touto hrou v předprodukci od doby, kdy jsme pracovali na The Last of Us Part 2 – vytvoření hry zkušenost, kterou jsme cítili, byla jedinečná a měla obrovský potenciál,“ napsalo Naughty Dog. „Jak tým pro více hráčů během této doby opakoval svůj koncept pro The Last of Us Online, jejich vize se vykrystalizovala, hra se stala propracovanější a uspokojivější a byli jsme nadšeni se směrem, kterým jsme se vydali.

Při náběhu na plnou produkci se ukázal obrovský rozsah našich ambicí. Abychom mohli vydat a podporovat The Last of Us Online, museli bychom v nadcházejících letech vložit všechny naše studiové zdroje do podpory obsahu po uvedení na trh, což by mělo vážný dopad na vývoj budoucích her pro jednoho hráče. Měli jsme tedy před sebou dvě cesty: stát se výhradně live service studiem nebo se nadále zaměřovat na narativní hry pro jednoho hráče, které definovaly dědictví Naughty Dog.

Jsme nesmírně hrdí na všechny ve studiu, kteří se dotkli tohoto projektu. Poznatky a investice do technologií z této hry se promítnou do toho, jak vyvíjíme naše projekty, a budou neocenitelné ve směru, kterým se jako studio ubíráme.

Přečti si  Společnost NetEase představí na veletrhu Gamescom dva neohlášené tituly

Zajímavé je, že Naughty Dog také potvrdilo, že má několik hlavních her pro jednoho hráče, které jsou v současné době ve vývoji.

Další otázkou je, proč se studio a vedení PlayStation Studios nerozhodlo projekt v pokročilé fázi vývoje neoutsoursingovat na jiného vývojáře, který by se projektu mohl dlouhodobě věnovat. Jako první mě osobně napadá Sony Bend.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno