Díky SSD disku, který bude použit v PS5 mohou být načítací obrazovky minulostí a nadcházející hra od Naughty Dog by mohla být jednou z nich.
Díky SSD disku nebude PS5 mnohem rychlejší než PS4 Pro, ale – alespoň podle vedoucího architekta Marca Černého zahájí konec načítacích obrazovek. Takže v budoucnu nebudou v rohu obrazovky vidět žádné, nebo jen mnohem kratší dobu rotující symboly. To zcela jistě nebude platit pro každou hru, která na PS5 vyjde, ale mohlo by to být příjemným pravidlem pro first party hry společnosti Sony. A nadcházející titul od Naughty Dog, by měl být právě jedním z nich.
To na poslední chvíli navrhl ředitel hry Co-Game The Last of Us Part 2 , Kurt Margenau, na Twitteru.
If in our current timeline, it was traditional that game loading screens contained weird development trivia or complaints or whatever instead of game/lore hints, what would be on your loading screens?
— Rami Ismail (رامي) (@tha_rami) December 18, 2019
Vývojář ironicky odpovídá na tweet od Ramiho Ismaila, který ve svém tweetu řeší malou výhodu načítání obrazovek: v mnoha hrách současné generace nám často dávají tipy na ovládání nebo základní informace.
PS4 verze TLoU2 zcela jistě bude načítací obrazovky obsahoval, ale verze pro PS5, která by mohla přijít později, by je mohla zcela hodit přes palubu a hráči by si tak mohli užít plynulé a ničím nerušené přecházení z oblasti do oblasti.
Jasné skryjú sa do cut scén…na PC je už dávno SSD a načítavacie obrazovky nevymizli
Raději na PS4 a v normálním stavu