Starfield zatím nebyl veřejnosti vůbec představen, ale kreativní ředitel Todd Howard je nadšen z očekávání hráčů.

Po akvizici společnosti Bethesda z kraje tohoto týdne společností Microsoft se Pete Hines, Todd Howard a Phil Spencer společně zúčastnili Xbox Podcastu, kde hovořili o tom, co vše toto nové partnerství přinese. A Todd Howard během podcastu sdělil několik informací o projektu Starfield.

O něco více než v polovině podcastu, který najdete níže,se Xbox Larry „Major Nelson“ Hryb, který panel hostil, zeptal Howarda, co se děje se Starfieldem? Howard v žertu odpověděl slovy: „Myslím, že kolem hry začíná být slušný humbuk a to i přesto, že ji ještě nikdo neviděl. Po krátkém smíchu pokračoval a sdělil, že je to opravdu vzrušující projekt, na kterém Bethesda dlouho pracuje. Howard také sdělil, že jakmile se dostali k novým systémům a jejich funkcím zapracovali je do jejich enginu, který doznal značného vylepšení. 

Přečti si  Splinter Cell Remake by mohl obsahovat technologii, která umožní nepřátelům detekovat hráče pomocí Ray-Traced Reflections

Howard také poznamenal, že rád ukazuje hry co nejdéle je to možné, takže nyní jsme opět o něco blíže k představení hry a dodal: „Myslím, že to bude něco opravdu, opravdu zvláštního a jsme nadšení, že na tom můžeme pracovat s Xboxem.“

Howard na začátku tohoto týdne uvedl v dalším příspěvku na blogu, že engine, ve kterém je Starfield postaven, je největší revizí, kterou Bethesda Game Studios provedla od The Elder Scrolls IV: Oblivion. Jako takový je to pravděpodobně jeden z hlavních důvodů, proč jsme zatím ze hry nic neviděli.

Prvním možným termínem, kdy bychom se mohli dočkat první ukázky hry je 10 prosinec, kdy se bude konat The Game Awards 2020 a Geoff Keighley by mohl záběry představit ve světové premiéře.

Přečti si  Hra F1 24 odhalena v novém ohromujícím traileru

Starfield je nyní ve vývoji pro PC a konzole nové generace.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno