Vývojové strasti stojící za pirátskou hrou Skull and Bones od Ubisoftu zdánlivě pokračují. Podle Kotaku hra opět ztratila svého kreativního ředitele.
S odchodem Elisabeth Pellen z projektu je to třetí kreativní ředitel, který opustil hru.
Pellen údajně opustila Ubisoft Singapur, kde se vyvíjí Skull and Bones, a vrátila se do pařížské centrály Ubisoftu začátkem tohoto léta.
Vývoj Skull and Bones, původně vyvíjený jako živá hra zaměřená na více hráčů v duchu The Division, se projekt pod kreativním vedením Pellen přeměnil na pirátskou survival hru zaměřenou na průzkum, která byla inspirována mechanikami v jiných hrách tohoto žánru, jako je například Rez.
„Před pěti lety šla Elisabeth Pellen do Ubisoft Singapore s posláním znovu nastartovat kreativní směr Skull and Bones,“ uvedl mluvčí Ubisoftu. „Uspěla a tým Skull and Bones nyní naplňuje její vizi poskytnout našim hráčům jedinečný zážitek z námořních akčních RPG.„
Skull and Bones nedávno dostalo o víkendu v srpnu uzavřenou beta verzi, která obsahovala kontrakty na hlavní kampaň i vedlejší obsah a světovou událost Merchant Convoy.
Skull and Bones je vyvíjen pro PC, PS5 a Xbox Series X/S. Hra zatím nemá pevné datum vydání.