Artworky k Death Stranding nám představují některé z počátečních nápadů a návrhů toho, jak mohli ve hře vypadat BT. Škoda, že nakonec nedošlo k jejich použití.

Death Stranding nám nabídlo velmi poutavý příběh odehrávající se v zajímavém herním světě, který je plný nezapomenutelných bytostí a nepřátel nazývaných BT. Jsou to vlastně nadpřirozené bytosti, které pronikají ze světa mrtvých do světa živých a snaží se vše živé stáhnout na druhou stranu. A i když samotní BT jsou ve hře vcelku děsivý a dokáží vám připravit opravdu mnoho napínavých okamžiků. tak počáteční umělecké návrhy ukazují, že měli být ještě více démonické.

Na subredditu Death Stranding se objevily obrázky z připravovaného artbooku nazvaného The Art of Death, který odhalil některé počáteční a skutečně děsivé návrhy.  Stránky samotné knihy ukazují řadu konceptů a počátečních návrhů, které vývojový tým hry v Kojima Productions měl pro BT. V některých popisech doprovázejících umělecká díla si v Kojima Productions původně mysleli, že založit BT na skutečných tvorech „bude působit děsivěji a přesvědčivěji“ po vyzkoušení různých konceptů, které byly „abstraktnější“. Jedna ze stránek zdůrazňuje koncept, který mělo Kojima Productions pro BT, ty mají být modelovány podle „těl uvízlých zvířat“, tak aby ukázaly, jak „ se jejich kosti vynořují z těl poté, co byly po nějakou dobu uvíznuty.“

Osobně musím říci, že je mi líto, že nedošlo k zapracování těchto konceptů do hry, protože BT by pro mě osobně mělo více démonický a děsivý charakter.

Přečti si  Vault of Glass dorazí do Destiny 2 na konci května

Death Stranding je nyní k dispozici na PS4 a na začátku léta hra vyjde i na PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno