Finální verze Uncharted 4: A Thief’s End’s se od původního návrhu značně lišila kdy byla Amy Henning součástí projektu.

Díky knize Blood, Sweat, and Pixels  se dnes objevují informace o tom, co provázelo odchod Amy a jaké byly její plány s Uncharted.

 

“Uncharted 4 (podle Henningovej) by světu představilo Nathanova starého partnera Sama. Toho jsme v předchozích hrách neviděli, protože si Nathan už 15 let myslel, že je mrtvý. Drake ho za sebou zanechal v průběhu vězeňského konfliktu v Panamě. Ve verzi od Henningovej byl Sam jedním z hlavních darebáků. Krutý k Nathanovi, protože ho následkem konfliktu nechal na pospas osudu a smrti.

Během příběhu se Nathan pokouší opustit svůj starý život lovce pokladů. Hráči by později zjistili, že Nathan a Sam jsou vlastně bratři. Nakonec by poskládali svůj vztah dohromady a sjednotili se proti skutečnému záporáku hry, podlému zloději jménem Rafe (dabovaný hercem Alanem Tudyk), který se Samem údajně strávil nějaký čas ve vězení.

Některé zdroje říkají, že tým Uncharted 4 nedostal zaměstnance ani prostředky nezbytné pro své přežití, protože v té době mělo v Naughty Dog největší pozornost The Last of Us a rozšíření Left Behind. Jiné zdroje tvrdí, že Henningová měla potíže při rozhodování kam se s hrou pohnout, následkem čehož se nevyvíjela podle představ. Někteří zaměstnanci si přáli, aby hra měla soudržnější vedení. Jiní zas vše považovali za dobré vzhledem k tomu, jak byl tým Uncharted 4 malý. Bylo podle nich v pořádku, že hra ještě dlouho nebyla kompletní.

Přečti si  Zisky společnosti Sony z her a služeb byly v roce 2019 oproti Microsoftu téměř dvojnásobné

Od několika zaměstnanců Naughty Dog se také objevily zprávy o tom, že Druckmann a Straley zcela ignorovali působení Henningové a vedli s ní zásadní spory o tom, kam čtvrtý díl Uncharted bude směřovat. Před svým odchodem Henningová podepsala smlouvu o mlčenlivosti, která zakazuje zúčastněným stranám veřejně hlásat negativní vyjádření o tom, co se ve společnosti stalo. ”

V první polovině původní verze měl Nathan Drake bojovat pouze za pomoci svých pěstí. Tím chtěla Henningová odstranit diskutovaný nesoulad mezi vyprávěním příběhu a gameplayem. Od začátku série totiž někteří kritizovali nesoulad mezi tím, že během vyprávění příběhu byl Nathan zobrazen jako milovaný hrdina, ale během hraní se z něj stával masový vrah, protože se často nevyhnul zabíjení v přestřelkách. Další vyřazenou funkcí byla střelba na útes, která by vytvořila díry. Ty měly sloužit místo říms určených k lezení. Tým Amy Henning také propagoval přepínání postav v level Auction, kde Drake a jeho společníci ukradli artefakt. Původně se měl při krádeži využít dav a tanec. K zmíněnému artefaktu by Drake a Elena měli dotancovat. Tanec měl být mini hrou, kde by hráči museli mačkat tlačítka podle rytmu hudby. Kromě herních prvků byl příběh jiný, protože Drakeův bratr Sam byl hlavní antagonista. Milióny dolarů za vývoj původní verze byly zbytečné potom, co se kreativní ředitelé z The Last of Us , Neil Druckmann a Bruce Straley, převzali projekt s plnou tvůrčí kontrolou a učinili z něj produkt, který byl vydán minulý rok.

Přečti si  Trailer k Season of the Splicer v Destiny 2 představuje novou aktivitu pro 6 hráčů

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno