Overwatch 2 je vedle čtvrtého Diabla dalším titulem o jehož existenci jsme se dozvěděli ještě před samotným zahájením BlizzConu. O tom, jaký dopad mají podobné události na vývojáře se rozpovídal Jeff Kaplan, hlavní designer Overwatche, v rozhovoru pro australské Kotaku.

V rozhovoru pro australské Kotaku se kaplan rozpovídal o tom, jak dokáží být takové předčasné úniky bolestivé a demoralizující pro celý tým.

When you’re trying so hard to deliver something for somebody and to have it be spoiled in a way that’s not coherent. That’s the part that bothers us the most, where people are not given all the information and all of the context that they need to understand what we’re doing.

Jeff Kaplan

Zmínil i designéry, pracující na PvE části hry, které úniky screenshotů v nízké kvalitě zasáhly nejvíce. Informace, které jsme se dozvěděli před oficiálním ohlášení, nebyly kompletní a díky tomu začaly vznikat další a další mylné spekulace, které jen přidávaly další vrásky na tváře vývojářů i vedení studia.

Our artists are heartbroken: They take such care to make the art look beautiful, and then we get some crappy version of what the art looks like … and then people are like, ‚I don’t know it doesn’t look that good‘ and we’re like, no it does, it looks amazing! It’s just a crappy screenshot that someone took, so it can be a bit demoralising.

Jeff Kaplan

Do teď se neví, kdo za oněmi úniky stojí. Je ovšem k podivu to, že si tak velká společnost jako Blizzard nedokáže takové věci ohlídat. Zvlášť když víme, že to jiným velkým společnostem zase takové problémy nedělá, viz. Sony a God of War. Ať už se celá situace bude vyvíjet jakýmkoliv směrem, je pohled do zákulisí herních vývojářů vždy přínosným jak pro hráče, tak například i pro novináře.

Přečti si  Odhalte tajemství Lady Whistledownové ve hře Milostný dopis: Bridgertonovi

Overwatch 2 nebude k dispozici jen pro PC a konzole Xbox One a PlayStation 4, ale dočkají se jej i majitelé Nintenda Switch.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno