Po uvolnění vylepšené verze původního System Shocku v roce 2015 se Night Dive Studios rozhodly posunout vpřed s plnohodnotným remakem této hry, ovšem ten se nyní nachází v problémech a studio vývoj pozastavilo a dává si pauzu.

Přesně takto to oznámil ředitel Night Dive Studios Stephen Kick na Kickstarteru. Podle Kicka se z pouhého remaku stal mnohem větší projekt vyvíjený v Unreal Engine 4, než původně studio zamýšlelo a hra se nakonec stala něčím zcela odlišným, než byla původní hra. Studio ovšem informuje, že si dává pouhou pauzu, což v žádném případě neznamená ukončení projektu.

I Když to není zatím oficiální, tak se zdá, že se fanoušci v tomto roce nového System Shocku nedočkají, i když to bylo původně oznámeno. Zatím studio ani neuvedlo, kdy se práce na projektu znovu obnoví a tak je pravděpodobné, že hra nakonec vyjde v průběhu roku 2019 a možná i déle.

Přečti si  Hra F1 24 odhalena v novém ohromujícím traileru

V tomto okamžiku se zdá, že dříve vyjde System Shock 3, který je ve vývoji za pomoci Warren Spector, to ovšem za předpokladu, že práce budou pokračovat tak jak dosud.

Doufejme, že tato přestávka pomůže týmu v Night Dive Studios dostat  remake systému System Shock zpátky do původních kolejí a brzy se jí dočkáme.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno