Ředitel hry Mathijs de Jonge říká, že vývoj hry pro PS4 nijak neomezil vizi vývojářů.

Horizon Forbidden West, který je cross-gen titulem, se mohl stát pro mnohé fanoušky next-gen trnem v oku, kvůli předpokladů, že Guerrilla Games musí zajistit, aby hra fungovala správně i na PS4, což pravděpodobně nějakým způsobem omezí jejich vizi a zabrání jim plně využít hardware PS5. Podle vývojáře tomu však tak není.

V rozhovoru pro Hardware Zone, řekl herní ředitel Mathijs de Jonge, že cross-gen vývoj nebyl v žádném případě omezením.

Nemyslím si, že mezigenerační vývoj byl nějakým způsobem omezující,” řekl. “Když jsme začali s konceptem této hry, měli jsme tolik skvělých nápadů, které nakonec byly zahrnuty – do té míry, že jsme opravdu nemysleli na hardwarová omezení nebo cokoli jiného, ​​jen jsme chtěli navrhnout opravdu pěkný, jedinečný zážitek pro hráče. Úžasné dobrodružství. Takto jsme také brainstormovali všechny úkoly a události, kterými hráč projde.

Přečti si  Pedro Pascal nebyl první volbou pro roli Joela v seriálu The Last of Us

de Jonge poté hovořil o způsobech, jakými se herní verze PS5 vylepšuje oproti verzi pro PS4, včetně vizuálních vylepšení, podpory funkcí DualSense a dalších.

Myslím, že velká delta mezi těmito dvěma konzolemi, kromě 3D zvuku, rychlého načítání a DualSense je samozřejmě na grafické stránce věci,” řekl de Jonge. “Na PlayStation 5 můžeme graficky přidat mnohem více detailů. Můžeme například vidět drobné chloupky na Aloyině tváři. Můžete také vidět spoustu detailů v dálce.”

Nemyslím si, že si mnoho lidí v ukázce všimlo, ale na skalách bylo vidět růst mech. Na PlayStation 5 se každý jednotlivý řetězec mechu vykresluje samostatně. Tento stroj je tedy tak výkonný a dokáže do obrazu přidat mnohem více podrobností. Myslím, že vedle zpracovatelského výkonu stroje je to jedna z největších delt. Používáme jej také pro konkrétní osvětlovací zařízení. Jedná se o osvětlovací soupravu pro kinematografii, kterou obvykle máme čas použít pouze ve filmečcích. Protože je PlayStation 5 mnohem výkonnější, máme ji stále zapnutou. Během hry je hodně kvalitní vykreslovací a osvětlovací systém. Jsou tu tedy všechny tyto další funkce, díky nimž hra vypadá ještě lépe.

Přečti si  Byla podrobně odhalena Digital Deluxe Edition hry Kena: Bridge of Spirits

de Jong nedávno také odhalil, že na PS4 byla provedena velká část vývoje a testování hry, mezitím se také potvrdilo, že hra bude mít na PS5 režim výkonu s 60 FPS.

Horizon Forbidden West je nyní ve vývoji pro PS4 a PS5 s předpokládaným vydáním na konci tohoto roku.