Do další beta fáze byly také opraveny různé pády, exploity, problémy s osvětlením a chyby související s Gunsmith postupem.

První víkend multiplayerové betaverze Call of Duty: Modern Warfare 2 je oficiálně za námi, přičemž probíhal exklizivně na PS4 a PS5. Studiu se díky tomu dostalo značné zpětné vazby a Infinity Ward se k tomu vyjádřilo prostřednictvím nového příspěvku.

Vývojáři nejprve poznamenali následující změny pro druhý víkend beta verze, který začíná dnes večer pro všechny platformy s předobjednávkou.

  • Opraveny byly různé pády
  • Opraveno několik herních exploitů
  • Opraveny některé problémy s geografií a osvětlením mapy
  • Aktualizovaný postup pro některé chyby související s Gunsmith

V multiplayeru došlo k mnoha změnám, například tečky nepřátelského hráče se zobrazují pouze na minimapě s aktivním UAV. Vývojář chce, aby hráči „aktivně hledali původ výstřelu oproti pouhému cestování přímo tam, kde je tečka na minimapě“. Rovněž zaznamenala problémy s viditelností při přestřelkách a snaží se snížit neprůhlednost kouře z ústí hlavně a zároveň zvýšit viditelnost záblesku pro nepřátele.

Kromě jmenovek se v současnosti zkoumají i další způsoby, jak rozlišit spojence a nepřátele. Ty budou testovány ve víkendové beta verzi, takže zůstaňte naladěni.

Kromě chyb byly také zaznamenány problémy, jako je uživatelské rozhraní způsobující určité potíže při úpravě balíčků perků, přístupu ke zbrojnici a správě načítání. I když tyto nebudou opraveny včas pro příští beta fázi, jsou „na prvním místě“ při spuštění. Infinity Ward také urychlí rychlost získávání výhod v novém systému Perk Package a mimo jiné upraví rozsah zvuku pro různé pohyby.

Call of Duty: Modern Warfare 2 vychází 28. října pro Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno